۱۰ رمزارز تازه وارد که در مسیر شهرت جهانی هستند

با رشد قیمت بیتکوین و داغ شدن بازار رمزارزها، قطعا شما نیز به فکر خرید و سرمایه گذاری در این بازار هیجان انگیز افتاده اید. ولی کدام یک از ارزهای دیجیتال آینده بهتری دارند؟ کدام یک قابل اطمینان هستند؟ برای پاسخ به این سوالات و کمینه کردن ریسک سرمایه گذاری، باید به دو نکته توجه ویژه ای داشت.

با رشد قیمت بیتکوین و داغ شدن بازار رمزارزها، قطعا شما نیز به فکر خرید و سرمایه گذاری در این بازار هیجان انگیز افتاده اید. ولی کدام یک از ارزهای دیجیتال آینده بهتری دارند؟ کدام یک قابل اطمینان هستند؟ برای پاسخ به این سوالات و کمینه کردن ریسک سرمایه گذاری، باید به دو نکته توجه ویژه ای داشت. نکته اول اینکه شما باید حداکثر مقدار ۲ تا ۵ درصد از سرمایه تان را به یک رمزارز خاص اختصاص دهید. نکته بعدی اینکه باید بین رمزارزهای مختلف، به ویژه رمزارزهای تازه وارد، به حجم معاملات توجه ویژه ای داشته باشید. ما با بررسی کریپتوهای مختلف از سایت های معتبر، ۱۰ ارز دیجیتال زیر را که در حال ترند شدن در سطح جهانی هستند را برای شما خوانندگان عزیز گردآوری کرده‌ایم.

FEG .۱

ایده اصلی پشت توکن FEG ارائه یک شبکه تراکنش غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم (ERC-۲۰) و زنجیره هوشمند بایننس (BEP-۲۰) عمل می کند. مسیر رو به جلو برای FEG Token با نوسانات بازار تعیین می شود، اما مدلی که روی FEG Token اجرا می‌شود، راهی جز موفقیت ندارد!

توکن FEG یک توکن ضد تورمی با حداکثر عرضه ۱۰۰Q (کوادریلیون) در هر دو بلاک چین اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس است. بسته به درصد مالکیت هر دارنده، ۲ درصد مالیات تراکنش بین همه دارندگان توزیع می‌شود.

Rich quack .۲

Rich Quack یکی دیگر از میم کوین های زنجیره هوشمند Binance (BSC) است که با کاهش تورم بالا می‌رود و هدف آن پرداخت پاداش به دارندگان با مکانیسم "تولید بازده بدون اصطکاک" است. دارندگان نیازی به صبر کردن برای دریافت پاداش ندارند. هزینه‌ها توسط قرارداد هوشمند پردازش و بلافاصله به موجودی هولدر یا دارنده اضافه می‌شود.

هدف Rich Quack این است که با سرمایه‌گذاری، ساخت، نگه داشتن و برنده شدن، فرصت  کسب درآمد برای هولدرهای خود فراهم کند.

Rich Quack می‌خواهد با ایجاد جامعه‌ای متشکل از افراد با هدفی مشترک، به موفقیت دست یابد. هدف این پروژه در آینده، تبدیل شدن به یک پلتفرم سرمایه‌گذاری و جمع‌آوری سرمایه امن و مطمئن است.

این پروتکل با اعمال ۱۲ درصد کارمزد برای هر تراکنش، بازدهی بدون اصطکاک ایجاد می کند. ۴ درصد از هر تراکنش بین هولدرها توزیع می شود و ۴ درصد دیگر در اختیار استخر نقدینگی QUACK/BNB قرار می گیرد. ۲٪ به پمپ و سوزاندن کیف پول‌ها برای ایجاد "کف قیمت همیشه در حال افزایش" و ۲٪ به کیف پول بازاریابی و توسعه دهنده اختصاص می‌یابد.

Kawaii islands .۳

Kawaii Islands یک بازی شبیه‌سازی NFT است که برای کسب درآمد انجام می‌شود. یک دنیای فانتزی در فضای ابری برای چند نفر ایجاد می‌کند تا مجموعه کاملی از بازی‌های شبیه‌سازی را درباره کشاورزی، صنایع دستی، طراحی خانه، استایل‌سازی و شبکه‌های اجتماعی تجربه کنند.
جزایر Kawaii چشم اندازی برای ساخت یک متاورس انیمیشنی دارد که در آن همه می توانند بازی کنند، ایجاد کنند، متصل شوند و کسب درآمد کنند.

Wonderland .۴

Wonderland اولین پروتکل غیرمتمرکز ارز ذخیره است که در شبکه AVAX به نام توکن TIME موجود است. هر توکن TIME توسط سبدی از دارایی‌ها (مانند MIM، توکن‌های TIME-AVAX LP و...) در خزانه‌داری "سرزمین عجایب" پشتیبانی می‌شود، که به آن یک ارزش ذاتی می‌دهد که نمی‌تواند کمتر از آن باشد.

The Sandbox .۵

The Sandbox که در سال ۲۰۱۱ توسط Pixowl راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در قالب یک بازی ایجاد، بسازند، بخرند و بفروشند. با ترکیب قدرت‌های سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، Sandbox پلتفرمی غیرمتمرکز برای یک جامعه بازی پر رونق ایجاد می‌کند.
طبق "وایت پیپر" رسمی، ماموریت اصلی پلتفرم Sandbox معرفی موفقیت آمیز فناوری بلاک چین در جریان اصلی بازی است. این پلتفرم بر تسهیل یک مدل خلاقانه «بازی برای کسب درآمد» تمرکز دارد که به کاربران امکان می‌دهد همزمان هم خالق و هم گیمر باشند. Sandbox با معرفی توکن ابزار SAND که تراکنش ها را در پلتفرم تسهیل می کند، از قدرت های فناوری بلاک چین استفاده می‌کند.

Saitama inu .۶

سایتما یک توکن/پلتفرم مبتنی بر جامعه است که می‌خواهد راه‌حل‌هایی برای آموزش نسل بعدی سرمایه‌گذاران ایجاد کند و رمزنگاری را برای همه ساده و ایمن کند. با توجه به وایت پیپر آن، این شرکت بر روی افرادی تمرکز دارد که در مورد امور مالی احساس سردرگمی یا ناامیدی می‌کنند. چشم انداز سایتما این است که محتوایی را در اختیار آن‌ها بگذارد که نحوه عملکرد پول در حین سرمایه‌گذاری را به آنها آموزش دهد و در نتیجه فرصت‌هایی را برای خلق ثروت باز کند. برای دستیابی به این هدف، سایتما قصد دارد اکوسیستم خود را شامل بازار، کیف پول هوشمند، پلتفرم لانچ پد مبتنی بر NFT و پلتفرم محتوای چند کاناله توسعه دهد.

Saitama inu

Ufo gaming .۷

این توکن برای استفاده از محیطی با ویژگی‌های زیر ساخته شده است.
پلتفرمی برای بازی‌های غیرمتمرکز، سبک مورد علاقه خود را برای کسب درآمد می‌توانید انتخاب کنید. مالکیت دارایی به طور کامل توسط کاربران تعیین می‌شود.
دارایی‌های بازی (NFT، ارز) که ممکن است از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل شوند.
اقتصاد بازی برای کسب درآمد بسیار شفاف و پایدار است.

Avalanche .۸

Avalanche یک لایه بلاک چین است که به عنوان پلتفرمی برای برنامه‌های غیرمتمرکز و شبکه های بلاک چین سفارشی عمل می‌کند. آواکس یکی از رقبای اتریوم است که قصد دارد اتریوم را به عنوان محبوب‌ترین بلاک چین برای قراردادهای هوشمند از بین ببرد. هدف آن انجام این کار با داشتن خروجی تراکنش بالاتر تا ۶۵۰۰ تراکنش در ثانیه است در حالی که مقیاس پذیری را به خطر نمی‌اندازد.

Olympus .۹

Olympus یک پروتکل ارز الگوریتمی با هدف تبدیل شدن به یک ارز رمزنگاری و بومی و پایدار است. اگرچه گاهی اوقات یک استیبل کوین الگوریتمی نامیده می شود، اما Olympus بیشتر شبیه به یک بانک مرکزی است زیرا از دارایی های ذخیره مانند DAI برای مدیریت قیمت خود استفاده می کند. هدف دستیابی به ثبات قیمت با حفظ قیمت شناور مبتنی بر بازار است. بزرگترین تفاوت بین OHM و استیبل کوین‌هایی مانند USDC این است که OHM دارای پشتوانه است اما به قیمت خاصی متصل نیست. از نظر فنی، کف قیمت برای هر OHM یک DAI است، اما عملا یک حق بیمه و ارزش خزانه به قیمت اضافه می شود. OHM با سایر استیبل کوین های الگوریتمی مانند Ampleforth (AMPL) متفاوت است زیرا OHM را برای خرید DAI و سایر دارایی‌ها و حفظ خزانه صادر می کند. این مکانیسم شبیه به FEI است. تفاوت اصلی این است که FEI یک دلار را نگه می دارد و Olympus اجازه می دهد توکن خود شناور شود.

Olympus

Dao maker .۱۰

DAO Maker پلتفرمی است که با ارائه فناوری‌های مقیاس‌پذیر و پشتیبانی مالی برای استارت‌آپ‌های توکن‌شده، هدف آن تعریف مجدد سرمایه‌های خطرپذیر برای توده‌ها است. این صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ مفهوم‌سازی شد. از آن زمان برای ایجاد چارچوب‌هایی با مشارکت کم تکامل یافته است که بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد و افراد را قادر می‌سازد تا در سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعال شوند. هنگام تامین مالی از طریق DAO Maker، خطرات برای هر دو طرف - سرمایه گذاران و استارت آپ ها - به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

منبع:

آکادمی بایننس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =