لبنیات تنظیم بازار چند درصد زیر قیمت توزیع می شوند؟

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیرعامل سازمان تعاون روستایی نوشت: عرضه لبنیات تنظیم بازاری با حدود ۱۵ درصد تخفیف زیرقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، توسط سامانه هوشمند اینترنتی از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود.

دکتر اسماعیل قادری‌فر به بازدیدهای میدانی از میادین میوه و تره‌بار شهر تهران اشاره کرد و افزود: از صبح امروز این بازدیدها به منظور رصد توزیع هوشمند کالاهای امنیت غذایی در میادین میوه و تره بار انجام شد که نشان دهنده آرامش در بازار مصرف عرضه ارزاق روزانه مردم است.

وی گفت: خوشبختانه علاوه بر عرضه خوب، متنوع و باکیفیت در میادین میوه و تره‌بار، عرضه هوشمند لبنیات توسط سامانه اینترنتی هم آغاز می‌شود.

قادری‌فر با بیان این که این روند از تهران آغاز و از هفته آینده در کلان شهرها ادامه خواهد یافت تاکید کرد و گفت: هدف از عرضه هوشمند محصولات و ارزاق مورد نیاز مردم، کنترل قیمت‌ها در بازار مصرف است، زیرا کالاها به وفور در اصناف، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد.

معاون سازمان تعاون روستایی کشور ادامه داد: برخی اقلام پرمصرف لبنی در میادین میوه و تره‌بار هم با ۱۴ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی گفت: هدف ما در قرارگاه تامین امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی با کمک رسانه ملی تداوم آرامش در بازار است.

لبنیات تنظیم بازار چند درصد زیر قیمت توزیع می شوند؟

قادری‌فر افزود: با رسیدن شب یلدا و روزهای پایانی سال، شب عید و پس از آن ماه مبارک رمضان امیدواریم بتوانیم آرامش حاکم بر تامین ارزاق روزانه مردم را ادامه دهیم.

معاون سازمان تعاون روستایی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برخی میوه‌ها در سامانه با قیمت بالاتر از قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود افزود: برخی اقلام در سامانه اینترنتی، اقلام غیر تره‌باری است که باید تمهیداتی بیاندیشیم تا در فصل تولید و برداشت، تامین از مزرعه و باغات انجام شود تا عرضه در سامانه با قیمت‌های پایین‌تر با هدف کم کردن فاصله مزرعه تا سفره اتفاق بیافتد که در این مسیر هم برنامه‌ریزی‌هایی به خصوص برای تامین میوه شب عید انجام شده است.

وی با اشاره به قیمت اقلام در سامانه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سامانه، در گزینه اقلام تنظیم بازار قطعا قیمت‌های مصوب ۲۵ قلم ستاد تنظیم بازار که به صورت روزانه در پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی منتشر می‌شود است و سایر اقلام نیز تقریبا قیمت‌های میانگین و متوسط مغازه‌های سطح شهر است.

قادری فر با بیان اینکه میوه عرضه‌شده در میادین تره‌بار کیفیت نسبتا خوب و قابل قبولی دارد افزود: در گام دوم باید به سمت حذف واسطه‌گری برویم.

وی گفت: اقلام انتخاب شده در سامانه عرضه اقلام ستاد تنظیم بازار در کمتر از ۲۴ ساعت به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =