ادامه عقب‌نشینی اصولگرایان از مواضع ضدبرجامی؛ این بار ، کوثری

ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما اصل مذاکره و نتیجه گرفتن را قبول داشتیم و اینطور نبوده که مخالف مذاکره باشیم بلکه روش مذاکره را قبول نداشتیم. الان هم به دلیل بدعهدی غربی‌ها به آنها بدبین هستیم.

اسماعیل کوثری در مورد دور آتی مذاکرات وین اظهار کرد: ایران در مذاکرات هسته ای جدی است و با  سیاست مشخص و روشن وارد مذاکرات شده است اما طرف غربی همانگونه که در گذشته هم مشخص بود و در کمیسیون امنیت ملی مجلس هم دائما می‌گفتیم، همان روحیه شیطانی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه چند شرکت و فرد ایرانی گفت: شاهد هستیم که آنها در اوج مذاکرات چندین نفر از جمله رییس سازمان بسیج را تحریم کردند.

وی با بیان اینکه ایران با آمادگی کامل در مذاکرات حاضر شده است،‌ اظهار داشت:این دور مذاکرات همانند دفعات قبل نیست، تیم مذاکره کننده و سیاست‌ها مشخص است و اکنون باید طرف غربی اقدام کند و تا اقدام نکنند ما نمی‌توانیم وارد مراحل دیگر شویم بنابراین باید تحریم‌ها را به طور کامل لغو کنند و تا این اقدام صورت نگیرد، مذاکرات بی‌فایده است.

ادامه عقب‌نشینی اصولگرایان از مواضع ضدبرجامی؛ این بار ، کوثری

کوثری خاطرنشان کرد: دولت مساله اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند و با فعال کردن کارخانجات، تولید و مسائل دیگر حوزه اقتصاد را پیش می‌برد و به دنبال احیای آن است.

نماینده مردم تهران در واکنش به منتقدین دولت در مورد مذاکرات گفت: در دوره های گذشته به ظریف و عراقچی می‌گفتیم که مذاکرات باشد این اظهارات ضبط شده و موجود است اگر اجازه مذاکره به آنها داده نمی‌شد نمی توانستند وارد گفت و گو شوند. اما این را هم گفتیم تا به نتیجه دقیق نرسیدیم شما اقدام نکنید اما اینها از هول حلیم در دیگ افتادند. تا ما خواستیم از طریق کمیسیون امنیت ملی نظارت کنیم دیدیم سانتریفیوژها و آب سنگین را تعطیل کردند .

کوثری افزود: ما اصل مذاکره و نتیجه گرفتن را قبول داشتیم و اینطور نبوده که مخالف مذاکره باشیم بلکه روش مذاکره را قبول نداشتیم. الان هم به دلیل بدعهدی غربی‌ها به آنها بدبین هستیم و اطمینان نداریم. کما اینکه هم اکنون هم با اقدامات خود نشان می‌دهند که می خواهند یک طرفه عمل کنند.

2123219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    47 3
    روزی شما بابت اینهمه فرصت سوزی که در نتیجه انحصار قدرت و به کرسی نشاندن حرف خودتان به این کشور تحمیل کرده اید باید پاسخ بدهید انشاالله.
  • علی حیدری IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    4 57
    خدایی ، انچه روحانی با برجام کرد ، به های هوی اصلاح طلبان کرد مذاکره نبود، انداختن ایران به دامن امریکا بود ، باید به تعجب نشست چرا اصلاطلبی اینقدر بی حیایی پیشه می کند ؟!!.
  • عبدالله IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    44 6
    اصولگرایان واقعاً اصول گرایند.دواصل مهم یکی قدرت دیگری ثروت .این دو باید بدست آید حتی با فروش ایمان وایران
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 51
    برجام خسارت محضی که اصلاح طلبان از خدا بی خبر به ایران اسلامی تحمیل کردند برای نوکری کدخدایشان
  • تهران IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 11
    چیه اگر ضد برجام بمونن خوبه؟ میخواین آنتریکشون کنید که دودش میره تو چشم مردم بیچاره نکنید آقایون نکنید انقدر بفکر حزبو میزتون نباشین یکمم دلسوز مردم باشین
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    2 44
    سلام باتشکر ازسرداربزرگوارحاج محمد کوثری
  • محسن IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    12 2
    دور باطل با این سیاست راه به جایی نمی‌بریم واین دور و تسسلی بیش نیست
  • بنده خدا IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    37 6
    تا زمانی که دولت دست گروه رقیب بود.وااسفاواسلاما سرمی دادند و برجام را لکه ننگ نظام و کشور میدانستند و برای اینکه به سر انجام نرسد موشک پرانی به راه انداختند امروز که قدرت دولتی و مجلس وقوه قضائیه دست خودشان است.پای سفره مذاکره نشستندبا یک لشکر ۴۰نفره البته بخیل نیستیم و امیدوارم به خیروصلاح مملکت ختم شود
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    7 0
    چرا صدا سیما جملات و شعارهای مسولین رو در زمان انتخابات برای یاد آوری به آنان پخش نمی کند که فراموش نکنند آقایون چه مطالبی رو بیان کردند
  • استاد دانشگاه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    3 0
    حاجی فکر کردی این مردم اصفهان هست که ،،،،، این آمریکاست، که دوست دارین انجا زندگی کنین ولی در ظاهر ....
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    16 1
    اصلاح طلب بی لیاقت تر از اصولگرا و اصول گرا بی لیاقت تر از اصلاح طلب
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    ۱۶ نظر غیر قابل انتشار؟؟؟برای چی چرا هبچ نظری پاسخ نداره این چه وضعشه
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    شمادروغ میگین اگرضدبرجام نبودین تابحال مشکل حل شده بود ملت ازفقر نجات امده بودن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    برجام سرکاری است فریب احمق هاست