روزبه حصاری: درباره فصل چهارم «بچه مهندس» صحبت نمی‌کنم!

روزبه حصاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید که سریال «بچه مهندس ۳» بسیار برای او پربرکت بوده و از نقش‌آفرینی در آن بسیار خوشحال است.

مهسا بهادری: روزبه حصاری پس از چندسال دوری از تلویزیون با سریال«بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری به تلویزیون بازگشت و بعد در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفای نقش کرد. این بازیگر در کافه خبرآنلاین حاضر شد تا درباره فعالیت‌های هنری‌اش گفت‌وگو کنیم. ما هم دوست داشتیم به ماجراها و حواشی مربوط به سریال «بچه مهندس ۴» بپردازیم، اما روزبه حصاری تمایل نداشت که درباره آن صحبت کند و دلیلش هم این بود که «وقتی در کاری حضور نداشتم درباره آن صحبت نمی‌کنم.» به همین دلیل اتفاقات پیش از ساخت «افرا» را نادیده گرفیتم و به بازی‌اش در این سریال پرداختیم.

در ادامه بخشی از گفت‌وگو با بازیگری که از تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید را بخوانید. 

اول از همه به این ماجرا بپردازیم که چرا از «بچه مهندس ۴» جدا شدید؟

من درباره کاری که در آن بازی نکردم صحبت نمی‌کنم، اما بازی در «بچه مهندس ۳» برای من تجربه خوب و پربرکتی بود و از اعتماد علی غفاری ممنونم و خوشحالم که فرصت بازی کردن برای این کارگردان را داشتم.

پس از «بچه مهندس۳» یکسال فعالیتی انجام ندادید تا رسیدیم به سریال «افرا» و با چهره سمپاتیک و مهارت‌تان توانستید بازخورد خوبی را از مخاطبان دریافت کنید. درباره این سریال توضیح دهید.

من توی این جهان دو کار بلدم؛ یکی بازیگری و دیگری خوانندگی. بازیگری را از مسیر تئاتر شروع کردم و موسیقی را از نوازندگی. البته احتمالا راه‌های دیگری هم وجود داشت اما فکر کردم که این روش علمی‌تری است. ضمن اینکه چهره خاصی هم ندارم. شما نمی‌توانید هم به پارسا پیروزفر بگویید خوش چهره هم به من. اصلا اینگونه در زیبایی‌شناسی دچار مشکل می‌شویم(با خنده)! درباره «افرا» هم باید بگویم این سریال بینندگان زیادی داشت و بازخوردهایی که من در سطح شهر می‌گیرم همچنان اعجاب‌انگیز است و حتی طیف مخاطبان من تغییر کرده است.

درباره «بچه مهندس ۴» صحبت نمی‌کنم چون در آن حضور نداشتم

روزبه حصاری: درباره فصل چهارم «بچه مهندس» صحبت نمی‌کنم!

مخاطبان وقتی شما را می‌بینند، بیشتر بازی‌تان در «بچه مهندس» به یادشان می‌آید یا سریال «افرا»؟

کاملا نسبی است. حتی گاهی اوقات من را با سریال «یادآوری» به خاطر می‌آورند. این چند کاری که در تلویزیون و با آدم‌های درجه یک انجام دادم، بسیار متفاوت از هم هستند و می‌توانند طیف‌های گوناگونی از مخاطبان را در بر بگیرند. واقعا هر کاری مخاطب خودش را دارد و نمی‌توان کمتر یا بیشتر تعیین کرد.

این را هم فراموش نکنیم که در سریال‌ها شما همیشه شخصیت تلخی داشتید. وقتی مخاطبان شما را می‌بینند، انتظار دارند با شخصیت خودتان مواجه شوند یا شخصیت بازیگری تان؟

آنجایی که من زندگی می‌کنم کف کوچه و خیابان است و مخاطبان من هم دقیقا همان جا هستند. در آنجا نوع گویش و پوشش من برایش اهمیت دارد نه تعداد فالوئرهای من در اینستاگرام. اینکه کارهایت تا چه اندازه دنبال می‌شود، فقط در رسانه تعریف می‌شود. کف خیابان این موارد فاقد معناست.

نمی‌توانید هم به من بگویید خوش چهره هم به پارسا پیروزفر اینگونه در زیبایی‌شناسی دچار مشکل می‌شویم

در سریالی بازی کردم، یک ‌نفر من را در خیابان دید و گفت این چه سریالی بود که در آن بازی کردی آقای حصاری؟! گفتم درست که یکسری ایراد داشت، اما تا این اندازه هم بد نبود. گفت نه ما آن یکی کارِ خوب را از شما دیده‌ایم، این چی بود که بازی کردی؟ گفتم چشم! من دیگر پیشنهادهای شبیه به فلان کار که گفتید را قبول نمی کنم، اما شما هم در عوض راه معقول تری برای تأمین هزینه های سرسام آور زندگی به من معرفی کنید! گفت یعنی الان شما لنگ هزینه زندگی هستی؟ گفتم چه بهتر که باور نمی‌کنید، گویا ما خوب بلد بوده ایم که صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم.

دوباره به سریال «افرا» برگردیم، این سریال پس از زمان‌های زیادی توانست دوباره برای مخاطب جذاب باشد. بازیگر و شبکه همان است که همیشه وجود دارد، اما چرا در این سال‌ها به غیر از سریال‌های طنز فقط «افرا» موفقیت‌آمیز بود؟

در تیمی که مربی، ساختار فنی مناسب، لباس و زمین تمرین مناسب ندارد، لیونل مسی را بگذارید فوروارد، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در نهایت ۴ گل به ثمر می‌ رسد، اما موفقیتی حاصل نمی‌شود، چون کار گروهی وجود ندارد. در بقیه موارد هم این موضوع وجود دارد اما اینکه در این زمین بازی «افرا» به موفقیت رسید به این دلیل است که کار به صورت گروهی انجام شد.

زندگی من کف کوچه و خیابان است و مخاطبان من هم آنجا هستند و با خود من کار دارند نه تعداد فالوئرهایم

شما دو بازی در سریال‌های «یادآوری» و «افرا» داشتید که در آن‌ها تا پای چوبه‌دار رفتید، اما به بخشش ختم شد. اتفاقی که اخیرا هم برای آرمان عبدالعالی و غزاله شکور افتاد. این بخشیدن و نبخشیدن ناشی از چیست؟ 

درباره نتیجه صحبتی نمی‌کنم، اما معتقدم هر دو خانواد قربانی خشم و خشونت هستند. خانواده‌ای که در فضای خشم بزرگ شده، فرزندی را در همان فضا تربیت می‌کند و آن خشم سرکوب می‌شود و در نهایت تبدیل به یک جنایت می‌شود. چرا که به نظرم ما اساسا مردم عصبانی‌ای هستیم. همین هفته اخیر، شاهد سانحه تصادف جزیی بودم که اتفاقی ساده داشت تبدیل به یک بحران و چه بسا حادثه ای غیرقابل جبران می شد! خب در این باره کدامیک از طرفین مقصر است؟ به خدا که هیچ کدام! این واکنش‌های تند، در واقع یک انفجار تلنبار شده از خشم است.

همین خشم نسبت به روابطی که در سریال «افرا» به نمایش در می‌آمد هم وجود داشت و باعث شد بخش‌هایی از سریال کوتاه و یا حذف شود. همین موضوع به پایان‌بندی آسیب زد. مهدی سلطانی هم در رابطه با این موضوع پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد. درباره این موضوع توضیح دهید.

سکانس پایانی بر اساس متن همین بود که نمایش داده شد. دوئلی بین وحید و مسعود بود. اینکه چرا و چند دقیقه از سریال کوتاه شده است را باید از مسئولان پرسید، ولی موضوعی که وجود دارد، این است که ما به عنوان بازیگر با روحمان بازی می‌کنیم و ثانیه به ثانیه و فریم به فریم برای کارمان وقت می‌گذاریم. زمانی که بخشی از کار حذف می‌شود، حتما ناراحت می‌شویم. اما نمی‌دانیم که چرا بخش‌هایی از سریال کوتاه شد.

این را بگویم که من به عنوان بازیگری که تا حدودی کارم دیده‌ شده و زیر ذره‌بین هستم، مجبور شدم به سمت کارهایی رو بیاورم که هیچ ارتباطی به بازیگری نداشت. به طور مثال تدریس شیمی انجام دادم. از دوران دانشگاه کمی شیمی بلد بودم، روش تدریسی از استادم گرفتم و تدریس کردم، یک ساز بلد بودم و نواختنش را به چند نفر آموزش دادم. حالا در این شرایط، معدودی از افراد فکر می‌کنند ما بازیگران نیاز به کارهای جانبی دیگر برای امرار معاش نداریم.

روزبه حصاری: درباره فصل چهارم «بچه مهندس» صحبت نمی‌کنم!

برای بازی در «افرا» کاندیدای دریافت جایزه از دوره اخیر جشن حافظ شدید. هر چند جایزه به شما نرسید اما کمی حاشیه ایجاد شد. نظرتان درباره این موضوع چیست؟

بسیار ممنون از جشن بزرگ حافظ که من را قابل دانستند. به هرحال اینکه اهل فن صحه‌ای روی کار آدم بگذارند باعث ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر می‌شود و بسیار ارزشمند است. ضمن اینکه کاندیدا شدنم در «افرا»، حاصل یک کار گروهی بود. برای اهدای جایزه هم شکی وجود ندارد. برای من همین که در کنار دوستان و همکاران کاربلدم کاندیدا شدم، بسیار امیدوار کننده بود، اما موقع خروج از جشنواره دوستی به من گفت روزبه ناراحت نباش. هرچند من ناراحت نبودم و اینکه پیشکسوتان این حرفه را ملاقات کردم، اتفاق خوبی بود.

نظر شما درباره معرفی فیلم «قهرمان» به اسکار چیست؟

به هر حال بین اهالی سینما که اهل فن هستند، تصمیم می‌گیرند فیلمی را برای اسکار انتخاب کنند و از آنجا که آقای فرهادی تاکنون افتخارآفرینی زیادی برای کشورمان انجام داده و همیشه سینماگران دنیا منتظر تماشای آثار آقای فرهادی هستند، چه انتخابی بهتر از فیلم «قهرمان». در هر حال سالهاست به واسطه حضور بزرگانی چون عباس کیارستمی، بهمن فرمان‌آرا و ناصر تقوایی توجه جهان به سینمای ایران جلب شده است. به این موضوع می‌توان به عنوان یک ارزش نگاه کرد. اگر موفقیتی که فرد به دست می‌آورد حاصل توانایی شخصی‌اش باشد هم، باز آن را برای خود می‌دانیم در واقع موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست و من برای ایشان احترام قائلم. ضمن اینکه فیلم های «دشت خاموش»(احمد بهرامی) و «جاده خاکی» (پناه پناهی) را هم دیده ام و به نظرم کاملاً پتانسیل آنرا داشتند تا در مراسم اسکار دیده شوند و چه بسا مورد تقدیر قرار گیرند. با این حال تصمیم نهایی را هیأت کارشناسی انجام داد تا در نهایت «قهرمان» راهی اسکار شود.

            در این‌باره بیش‌تر بخوانید:

            ◾️بازگشت مهدی سلطانی با «افرا» به تلویزیون

            ◾️روزبه حصاری: خروجی «بچه مهندس۴» مشخص کرد که چرا من نبودم

۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    51 25
    اگرچه بازی ایشون رو دوست دارم اما ایشون به چند میلیون نفر از دنبال کنندگان سریال بچه مهندس بی احترامی کردن و به خاطر مسائل مالی روند سریال رو با مشکل مواجه کردن. عوض شدن بازیگر در فصل 4 ضربه ی بدی به این سریال زد. ایشون از طریق همین سریال معروف شدن و بی معرفتی بزرگی بود که به خاطر پول بیشتر به این سریال آسیب وارد کردن.
  • پری IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    47 20
    آقای حصاری اگه واقعا به خاطرپول راضی نشدین بچه مهندس چهارروبازی کنین به نظرمن اصلابازیگرمردمی نیستین خداکنه که به خاطردستمزدبالانباشه
    • بی نام IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      1 2
      این چه حرفیه حتما کار داشته آقای حصاری نتونسته بازی کنه
    • بی نام IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      1 2
      این چه حرفیه حتما آقای حصاری کارداشته نتونسته بازی کنه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    34 9
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      10 8
      دقیقا کجای ایشون زیباست؟
    • شهراز IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      7 6
      یکم برین دنبالش کنید و بفهمید چی به چیه و چیکارا کرده سیرت خوبشم میبینید ! مرد تر از اونیه ه فکرشو میکرد م من خودمو میگم به شخصه اصلا باورم نمیشد تو این دور و زمونه همچین ادمی پیدا یشه که نه چشم و دهنش هرز بره و .....
  • فرزانه IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    28 32
    درود بر آقای حصاری همیشه از بازی زیبا و هنرمندان شون لذت می بریم امیدوارم همیشه سلامت و موفق و پیروز باشند آمین
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    36 12
    آقای حصاری عزیز شما به مخاطب قول دادین که در بچه مهندس ۴ بازی خواهید کرد حتی بعد از خواندن فیلمنامه اعلام آمادگی کردین ولی بعد از شروع فیلمبرداری حاضر نشدین بازی کنین . این حق شماست به عنوان بازیگر که نخواهید در سریالی بازی کنید ولی ای کاش به مخاطب خودتون احترام میذاشتین و یه توضیح مختصر میدادین و بابت قولی که عملی نشد یه عذرخواهی ساده میکردین.
    • الهام IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      11 5
      چند ماه قبل تو مصاحبه شون گفتندکه به خاطر ضعف فیلمنامه بچه مهندسو رد کردن.ولی عجیبه که همون موقع دلیلشو نگفت و فقط سکوت کرد.احتمالا میترسید اگه بگه خودم کنار کشیدم طرفدارانشو از دست بده.طوری وانمود کرد که انگار خودش دلش میخواست باشه و تهیه کننده بچه مهندس اینو نخواسته.البته موفق هم شد. چون همه به عوامل سریال بچه مهندس توپیدن که چرا قیمت پیشنهادی حصاری رو قبول نکردید. نمیدونستن بازیگر مورد علاقه شون عجیب دو رو هستش.
    • امیر مهدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      9 6
      بعد از بچه مهندس سه جزو بازیگرای محبوبم بودی. یا بهتره بگم تنها بازیگر محبوبم بودی. ولی سر بچه مهندس چهار بد جوری از چشمم افتادی.مخصوصا اینکه سکوت کردی و سعی کردی عوامل بچه مهندسو بد جلوه بدی. اگه همون موقع میگفتی به خاطر ضعف فیلمنامه نقش جوادی رو رد کردم هم طرفدارای سریال باهات کنار میومدن.هم طرفدارای سن پایین و زود باور خودت به کسی توهین نمردن.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    51 20
    بچه مهندس۴افتضاح بود بیهوده ادامه دادنش
  • a IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    31 20
    هر کس دیگه ای هم اگه جاش بود، دلیل اخراجش از بچه مهندس ۴ رو نمی گفت تهیه کننده گفته بود حصاری بابت بازی تو فصل ۴ ماهی ۲۰۰ میلیون می خواست، در حالی که برای بازی تو فصل ۳ ماهی ۷ میلیون می گرفت و برای فصل ۴ پیشنهاد ۴۰ میلیونی دادیم اما اون قبول نکرد و از پروژه اخراج شد حالا شما باشین تو هر مصاحبه ای در مورد چنین مسئله ای صحبت میکنین تا آبروی خودتونو ببرین، دیگه چاره ای نداشته جز اینکه سکوت کنه!!
    • ❤🍀 IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      14 4
      زود قضاوت نکنید . خون خودتون رو با همچین دورغ و تهمت هایی کثیف نکید ✋❌
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    18 38
    اصلا بدرد نقش بچه مهندس نمیخورد روزبه حصاری اصلا نقش خوب بهش نمیاد بچگی و نوجونی بچه مهندس عالی بود و خوب بازی کرده بودن
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    20 11
    عالی وزیبا
  • الهام IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    31 19
    افرا درسته مخاطبان زیادی داشت ولی انصافا چرت ترین سریال چند سال اخیر تلویزیون بود. کلی هم از طرف مخاطبان مورد انتقاد قرار گرفت.عجیبه که گفتید موفق ترین سریال چند سال اخیر.اگر هم کاندیدای جشنواره ی حافظ شد تنها دلیلش این بود که همه ی کاندیدا ها مال شبکه ی خانگی نباشه تلویزیونم یه نماینده داشته باشه.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    28 25
    چه اعتماد به نفسي داره كه خودشو با پارسا پيروزفر مقايسه ميكنه!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    26 11
    جناب روزبه حصاری : برای اینکه شما و پارسا جان با هم دعوایتان نشود , پس به هیچکدامتان نمیگوئیم خوش چهره!
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    26 22
    عددی نیستی
    • ❤🍀 IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      16 11
      لطفا ادب رو رعایت کنید شما کسی نیستی که بخوای پشت سر همیچین گوهر همچنین حرف هایی رو بزنید ❌✋
  • نیایش IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    6 16
    منکه خوشم از بازیش نیومد به نظرم سیروان خسروی بهتر بازی میکنه و خواننده هم هست
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    11 9
    درود بر ایشان
  • مهرا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 6
    واقعا براتون متاسفم! وقتی که هیچ اطلاعی ندارید حرف میزند؟ 🙄😒😒
  • سلین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    6 13
    فیلم افرا خیلی قشنگ بود
  • امیر IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    8 13
    کی گفته خوانندگی بلدی؟ دو تا آهنگ دادی بیرون در حد صفر.
  • فاطمه IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    14 15
    به نظر من شخصی که به خاطر پول بازی رو ول کنه اصلا بازیگر به حساب نمیادچقدرم مغرور😒😒😒
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 23
    مسخره ترین سریال این سالها کل فصلهای بچه مهندس بوده
  • با نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 31
    اونایی که بچه مهندس رو کامل از فصل ۱ تا ۴ دنبال کردند میدونن که صداوسیما چه شاهکار مزخرفی در تاریخ سریال سازی ساخته
  • ماشالا ایشالا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 6
    «گاهی اوقات من را با سریال «یادآوری» به خاطر می‌آورند. این چند کاری که در تلویزیون و با آدم‌های درجه یک انجام دادم» ماشالا به این اعتماد به سقف
  • ❤🍀 IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    13 7
    دارین زود قضاوت میکنید روزبه حصاری زمان خواسته بوده نه پول . خیلیا هم این حرف رو تایید کردند از جمله دستیار کارگردان خواننده فصل سوم و بازیگر نقش عمو کریم این حرف را تایید کردند که روزبه حصاری زمان خواسته بودن نه پول همین خواننده فصل سوم یعنی آقای احسان خواجه امیری در توییت خودشون اعلام کردند که خاطر بی احترامی هایی که نسبت به بازیگر این سریال شد یعنی روزبه‌حصاری قادر به خواندن تیتراژ فصل چهارم این سریال نشدند
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      5 6
      خودش میگه فیلمنامه رو خوندم خوشم نیومد ردش کردم اونوقت شما هنوزم میگید زمان خواسته بود!!!؟؟؟؟ دستیار کارگردانو از کجا آوردید؟ اون آقا که این شایعه رو انداخت سر زبانها کاره ای نبود.از طرف یکی مامور شده بود بین مخاطبین بچه مهندس و فن پیجای خودش اینو بگه که خودشو آدم خوبه نشون بده. بعدشم احسان خواجه امیری چرا باید به خاطر این آقا درخواست کاریشو رد کنه؟ اصلا خواجه امیری تو فضای مجازی فعالیتی نداره.همه فن پیج هستن.اون خبر هم از طرف فن پیجای حصاری بود هیچ گونه منبعی نداشت. وقتی هم میگیم یه عده دختر بچه ی ساده لوح و زود باور میشن فن بازیگرا بهتون برمیخوره.
  • haji IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    20 20
    با اختلاف بسیار زیاد،بچه مهندس چرت و بیهوده ترین سریال تلوزیونی ایران.! اگه با فصل یک تمومش میکردن قابل احترام بود! سریالی بدون محتوا.داستانی فوق العاده کلیشه ای . بد ترین انتخاب بازیگر هم به این سریال تعلق میگیره،در ۲ سال جواد جوادی وزنش ۶۰ کیلو بیشتر میشه،قدش ۲۰ سانت بلند تر میشه. مسعود تابش هم از شخص خوشتیپ و مو بلند و خوش اندام ، تبدیل به یه شخص کچل و چاغ و کمی زشت! مطمئنم تا فصل ۸۰ این سریال رو ادامه میدن!
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    6 2
    سلام کاش در سریال بچه مهندس4هم شما نقش ایفا می‌کردید خیلی بیشتر نقش جواد بهتون نیومد و دلنشین تر بودید و بهتون عادت کرده بودیم حیف شد،حالا هرجا هستین خوب وخوش وسلامتی باشین
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    3 0
    خیلی عالی بود نقش افرینی شون توی بچه مهندس من افرار رو نمیدونم اما واقعا عالی بود
  • ناشناس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    7 5
    این نامردی هست که بگیم بخاطر پول برای بچه مهندس ۴ بازی نکرده قطعا هر بازیگری می‌تونه انتخاب کنه و همونجور که آقای حصاری گفتن هر بازیگری برای ایفای درست نقشش با روح خودش بازی می‌کنه و اعلام کردن که خروجی بچه مهندس ۴ گواه تصمیم شون هست و اون زمانی که تهمت به آقای حصاری زدن ایشون سکوت کردن چون خودشون گفتن اون زمانی حرفی نبود برای گفتن وقتی کسی نمی‌خواد متوجه بشه پس توضیح دادن زیاده گویی محسوب میشه و گفتن که من نتونستم فیلمنامه بچه مهندس ۴ رو برای خودم تحلیل کنم یک سال پیش چه طرفدار های بچه مهندس چه طرفدار های خود آقای حصاری با کمی فکر میتونستن بفهمن که حق با کی هست و به نظرم این روزبه حصاری بود که بچه مهندس و مشهور کرد چون بچه مهندس ۴ پسرفت کرد و مثل فصل ۳ محبوب نشد ولی روزبه حصاری بعد از بچه مهندس هم طرفدار های خودش و داره کاش اینقدر زود قضاوت نمی‌کردیم :)
  • سارا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    12 1
    روزبه حصاری در بچه مهندس ۳ درخشید و اعتماد و صمیمیت ما مردم جلب کرد ولی با نیامدن در بچه مهندس ۴ به هر دلیلی ،به سلیقه و اعتماد و ابراز علاقه ما توهین کرد انتظار این برخورد نداشتیم
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    9 2
    سلام ممنونم بابت پخش سریال افرا آقای روزبه حصاری و مینا وحید ایفای نقش عالی داشتند واین سریال با حضور گرم وپر فروغ آقای روزبه حصاری عالی شده و ایشان در سریال بچه مهندس ۳ ایفای نقش کرده اند که عالی وبسیار زیبا هست . ولی کاش دریچه مهندس ۴ هم ایشان ایفای نقش میکردنند
  • هانا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    7 2
    باباااااا شما چرا قاطی داریننننن وقتی میگه ( نمیتونید هم به من بگید خوش چهره هم به پارسا پیروزفر) یعنی اون خوشگله و من مقابل اون اصلا خوشگل حساب نیستم😐😐😐 بی خودی چرا میگین خودشیفته و....
  • مریمی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    11 3
    روزبه عاااااالیه .... واقعا انسان باشخصیتیه،عااااشق نقشاشم 👌👌👌
  • فاطمه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    7 3
    آقای حصاری بینظیرید امیدوارم که همیشه سالم باشید و در قله های بالاتر بدرخشید
  • علی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    4 3
    اینطوری واقعا نمیشه به نتیجه درستی رسید اون عده که طرفدار آقای حصاری هستن و اون عده که مخالف آقای حصاری هستن هر کدوم به نفع گروه خودشون صحبت میکنن اما واقعیت این بوده من اولاََ بگم که طرفدار آقای حصاری هستم و از گروه خودم دفاع نمیکنم بلکه از حق دفاع میکنم و فکر می‌کنم این دلیل منطقی ار باشه جریان این بوده که عوامل سریال بچه مهندس میخواستن این سریال رو به ماه رمضان برسونن و اون موقعی هم که پیشنهاد رو به آقای حصاری میدن ایشون هم میگه صبر کنید تا افرا تموم بشه بعد که تموم شد اونوقت میام سر بچه مهندس راست هم هست چون اون موقع افرا در حال فیلمبرداری بود و نمیشه که همزمان سر دو کار باشه یکی در تهران و یکی در شمال میخواستن برسونن به ماه رمضان اما زیر بار نرفتن و آقای رهبری رو انتخاب کردن شایعه هم برا آقای حصاری میسازن که پول زیادی میخواسته در حالی که میخواستن واسه ماه مبارک برسوننش و با این کارشون نصف بیشتر مخاطبانشون رو از دست دادن یاعلی
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      4 2
      مصاحبه ی دو ماه قبل حصاری رو بخونید.تو همین سایت هست. گفته خودم قبول نکردم نقش جواد جوادی رو. اصلا صحبت از فرصت خواستن نبود.بعدشم مگه چقدر تو افرا نقش داشت که این همه مهلت بخواد.زمان فیلمبرداری افرا آقای حصاری از اواخر آذر ماه تا اواسط فروردین تو تهران بیکار بود و بقیه ی عوامل تو شمال مشغول ضبط سریال افرا. تو همین زمان بیکاری میتونستن برن سر بچه مهندس ولی نرفتن.واقعیت همونی بود که تو کامنتا گفتم.
  • ه IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 2
    قضاوت نکنید
  • نگار IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 1
    خداوند ناظر است شاید خدا دلیل واقعیش رو تو همین دنیا روشن کرد شاید هم روز قیامت پس فقط خدا خبر داره حالا شما هر چه میخواهید بگویید و قضاوت کنید در حالی که هیچ کسی از باطن زندگی کسی خبر نداره فقط خدا هس که خبر داره
  • رها IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    8 3
    آقا حصاری بازیگر بسیار خوش اخلاق.کارتون حرف نداره‌. موفق باشید
  • .. IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 3
    روزبه نه صدا داره نه قیافه
  • نیکا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    3 2
    من عاشق این بازیگرم خیلی زیبا باز کرده افرین پر از ویژگی های خوب
  • ##### IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    2 2
    من که واقعا خوشم اومد عالی بود موفق باشید امضای خدا روی تک تک ارزوهاتون🥰
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    7 4
    به نظر من اقای رهبری به شخصیت جواد جوادی بیشتر میخوره، بهتر هم بازی کردن اقای حصاری اصلا به شخصیت جوادی نمیخورد،
    • بی نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      3 0
      اتفاقا خیلی هم آقای حصاری به شخصیت جواد جوادی میخورد