تشکیل کارگروه مشترک ویژه بررسی افزایش قیمت خودرو /رئیس کمیسیون صنایع مجلس : سختگیری نمی کنیم

ایسنا نوشت : عزت الله اکبری تالارپشتی گفت: دولت آقای رئیسی تازه سرکار آمده و ما بنا نداریم سختگیری کنیم آقای دکتر فاطمی امین هم حسن نیت دارند و بنابراین شد به آنها وقت بدهیم تا تاثیرات تغییرات اخیر را ببینیم.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس از تشکیل کارگروه ویژه مشترک برای بررسی افزایش قیمت خودرو داخلی خبر داد.

عزت الله اکبری تالارپشتی در مورد جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس جایگاه نظارتی دارد به همین علت هرگاه احساس کنند به مردم آسیب وارد می شود مسوولان را فرامی خواند. امروز هم جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت و مدیرعاملان خودروسازی سایپا و ایران خودرو برگزار شد. علت برگزاری این جلسه نارضایتی مردم از افزایش قیمت اخیر خودرو بود. همکارانمان توضیحاتی دادند و سخن مسوولان را شنیدند.

وی با بیان اینکه دولت تنها ۶ درصد سهام خودروسازی داخلی را دارد گفت: به عقیده بنده دولت باید خود را از بازار خودرو عقب بکشد و بازار خودرو را به بخش خصوصی واگذار کند.  خودروسازان هم موافق هستند.

اکبری در مورد کیفیت جلسه امروز گفت: دولت آقای رئیسی تازه سرکار آمده و ما بنا نداریم سختگیری کنیم آقای دکتر فاطمی امین هم حسن نیت دارند و بنابراین شد به آنها وقت بدهیم تا تاثیرات تغییرات اخیر را ببینیم. 

وی ضمن ابراز مخالفتش با افزایش و کاهش  دستوری قیمت خودرو گفت: در جلسه امروز بنا بر این شد کارگروه  ویژه مشترکی تشکیل شود تا با همکاری خودروسازان، مجلس و دولت موضوع را بررسی کنیم.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =