هشدار پلیس؛ مراقب پستچی‌نمای مسلح باشید

باشگاه خبران نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در پوشش پستچی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عوامل کلانتری ۱۱۵ رازی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال فرار مشاهده کردند که شهروندان به تعقیب وی می‌پرداختند.

وی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح جنگی با ۹ فشنگ کشف کردند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و طی تحقیقات پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پست چی و با دردست داشتن پاکت نامه به درب منازلی که ظاهرمجللی داشته مراجعه و با زدن زنگ واحدها به ساکنان خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن درب توسط ساکنین وارد ساختمان شده و با مراجعه به درب ورودی واحد با استفاده سلاح جنگی قصد زورگیری را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می‌شود.

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری دلالت و با تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و قصد سرقت داشته است.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =