آغاز نمایشگاه آثار هنری هنرجویان طیف اوتیسم در ارومیه

نمایشگاه آثار هنری هنرجویان طیف اوتیسم در ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نمایشگاه آثار هنری هنرجویان طیف اوتیسم با هدف نمایش توانمندی‌های هنرجویان به مناسبت "شب یلدا" در نگارخانه هنری استان آذربایجان‌غربی گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به مدت نه روز و تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود، آثاری شامل سفال، تابلوهای نقاشی، عروسک های تولیدی، زیورآلات و دست‌سازه‌های ساخته شده توسط هنرجویان مبتلا به اوتیسم و آثاری از داوطلبین انجمن خیریه اوتیسم استان آذربایجان‌غربی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گفته صبا صابونی مدیرعامل این انجمن، در بین آثار این نمایشگاه، ۳۵ تابلو که توسط هنرجویان مبتلا به اوتیسم تهیه شده و سایر آثار به فروش گذاشته شده که عواید فروش آنها به نفع مبتلایان به اوتیسم و انجمن اختصاص خواهدیافت.

بنا به گفته مدیرعامل انجمن اوتیسم آذربایجان‌غربی هم اکنون حدود ۲۰۰ مبتلای به اوتیسم از سنین کودکی تا ۲۵ سالگی زیر پوشش این انجمن هستند و مجوز فعالیت این انجمن نیز در محدوده استانی صادر شده است.

نمایشگاه آثار هنری انجمن خیریه اوتیسم آذربایجان‌غربی از ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در دو نوبت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه هنری استان در خیابان شهید امینی در حال برگزاری است که ظهر ۳۰ آذرماه به پایان خواهدرسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =