راهکار جایگزین استیضاح نکردن وزیر صمت بابت گرانی روزافزون خودرو چیست؟

مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال استیضاح فاطمی امین نیست از توافق مجلس و وزارت صمت برای تشکیل کارگروه بررسی قیمت خودرو خبر داد.

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به خبر جمع‌آوری امضاء از سوی نمایندگان برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایندگان مجلس در هفته جاری از حوزه‌های انتخابیه سرکشی می‌کنند بنابراین در مجلس حضور ندارند و امکان جمع‌آوری امضاء برای استیضاح وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون صنایع نیز با فاطمی‌امین وزیر صنعت توافق کرده تا کارگروهی مشترک دولت و مجلس، در مورد افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو بررسی و تصمیم‌گیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون صنایع به دنبال حل مشکلات مردم در حوزه قیمت خودرو است، گفت: بر این اساس با وزیر صنعت جلساتی برگزار شده و به توافقی دست یافته‌ایم و به دنبال حل موضوع هستیم؛ قطعاً استیضاح آخرین مرحله است و هنوز کمیسیون به چنین تصمیمی در مورد وزیر صنعت، معدن و تجارت نرسیده است بنابراین این خبر را تکذیب می‌کنم.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاظم IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    17 0
    حبس وتبعید جریمه ،وبرکناری ومحاکمه کلیه مدیران دوشرکت فرغون ساز
  • بل IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    چرا مدیران ایران خودرو و سایپا رو عوض نمیکنین
  • دکتر DBA IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    برادر عزیز نه مشکل وزیر صمت هست نه شرکت‌ها، مشکل زیرساخت های علوم کسب و کار هستند ، تا وضع همینگونه هست بدتر نیز می‌شود، با زور که نمی‌شود کار را پیش برد ، با علم باید کار را پیش برد
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    بسه دیکه چقدر این موضوع رو کش میدید، مردم دیگه از این بلا تکلیفی خسته شدند.