بیشترین ضرر از رای گل‌گهر را پرسپولیس کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده اعلام رای مربوط به بازیکن گابنی گل گهر سیرجان، هیچ تیمی اندازه پرسپولیس ضرر نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجید صدری درباره نشست امروز با شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: درباره سه موضوع با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. اولین موضوع مربوط به حرفه‌ای سازی بود که بلافاصله قرار شد فردا یک جلسه با حضور آقایان عباسی و مصطفوی داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جای تعجب هم دارد مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی را هم می‌زنند که باید به آن توجه شود. آقای عزیزی خادم هم خیلی جدی ایستاده بود که منافع و مصالح ملی خیلی برای من مهم است و اجازه نمی‌دهیم حق پایمال شود.

او درباره اعتراضات بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به داوری نیز تاکید کرد: مورد دوم مربوط به داوری بود. اشتباهاتی که در چند هفته گذشته باعث شد روند نتایج تیم عوض شود. عزیزی خادم هم تاکید داشت جلسه‌ای در این زمینه خواهد داشت تا موضوع را پیگیر شود.

صدری درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتیجه سه بازی گل گهر سیرجان به سود استقلال، سپاهان اصفهان و پیکان تصریح کرد: مورد دیگر هم رأی مربوط به بازیکن گابنی بود که بیشتر از همه، پرسپولیس ضرر کرده است. عزیزی خادم هم تعجب کرد قبل از اینکه رأی کمیته استیناف بیاید فضایی را ایجاد کردند که گویی این رأی قطعی است. او به ما قول داد که پیگیر این ماجرا می‌شود. به نظرم باید برای جلسه کمیته استیناف صبر کنیم و ببینیم کمیته استیناف هم آدم‌هایی هستند که دلشان برای فوتبال این کشور می‌سوزد و قطعاً آنچه حق هست را انجام می‌دهند. عزیزی خادم قول داد سه موضوع امروز را پیگیری شود.

او در پایان درباره زمان بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با توجه به مطالبات گابریل کالدرون خاطرنشان کرد: درباره ماجرای گابریل کالدرون یک کنفرانس خبری مفصل خواهیم داشت. خیلی توضیحات دارد. بلافاصله پس از تأیید تمام پرداختی‌ها که فقط ۴۵ هزار دلار مانده است پنجره باز می‌شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    12 84
    وقتی اعضای فدراسیون استقلالی هستند وقتی سخنگوی فدراسیون با استقلالی ها کلی عکس داره معلوم میشه که همچین حکمی صادر میشه
  • ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    53 3
    من واقعا از این رفتار دوستان پرسپولیسی در حیرتم. وقتی بازی پرسپولیس با سپاهان به دلیل تاخیر سپاهان 3 بر صفر به نفع پرسپولیس میشه عین عدالت هست و حق پرسپولیس از شیر مادر حلال تر وقتی بازی سوپر جام به دلیل درخواست تاخیر در برگزاری و عدم حضور استقلال 3 بر صفر میشه قانون اجرا شده و پرسپولیس محق است. اما وقتی قانون بخواهد در پرونده طارمی که در برنامه نود اعلام کرده با باشگاه تبانی کرده و دروغ گفته اجرا بشود در صورتی که فیفا به همین جرم 3 پنجره نقل انتقالی محرومش میکنه اعمال بشه میشه این حرفها یعنی چی؟؟؟ یا اگر طبق همان قانون بازی 3-0 به نفع استقلال بشه میشه کدام قانون به چه دلیل بی عدالتی کامل دوستان پرسپولیسی را جع به پاتوسی میگن قبول ما حاضریم پرونده پاتوسی در برابر پرونده طارمی .ببینید چه کسی ضرر میکنه.ببینید قانون به نفع چه تیمی دور زده شده.ببینید طبق اعتراف صریح هدایتی در تلویزیون برای چه تیمی رشوه به فدراسیون داده شده است.
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      2 0
      اين كه تازه دو امتيازه -مثل همون دو امتيازي كه تو دربي اخير بهتون تقديم شد-، تو قضيه سوپرجام كه يه جام اسنپي رو بابا مسعود رايگان بهتون تقديم كرد.
  • میرزا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    28 2
    جناب صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس سلام و خسته نباشید. در مورد موضوعات داوری امیدوارم همهی جوانب رو با اطلاع ریاست محترم فدراسیون رسایندهباشید . صرفا نیمه ی خالی لیوان در خصوص تیم خودتون رو ندیده باشید و کلا بپذیرید که مجموعه ی اتفاقات داوری چه به ضرر و چه به نفع هر تیمی بوده بایستی با دقت و آموزش بیشتر و استفاده از ابزارهای تنبیهی و تشویقی اصلاح گردد. در مورد تیم گل گهر و رای کمیته ...بنده متوجه نشدم .باشگاه گهر تخلف کرده و از بازیکن غیرمجاز در سه بازی لیگ برتر برابر سه تیم دیگر لیگ استفاده کرده،پرسپولیس چطور متضرر شده!!!؟ شما توقضیه بازیکن گابنی سر پیاز یا نه پیازی مگر که ضرری کرده باشید ؟ شما سرپرست مدیرعانل هستید نه یک هوادار !!!؟ نگاه جامع و کلی شما به مسائل فوتبال کجا رفته ؟؟؟ طبق قوانین شکایت و اعتراضی صورت گرفته ..به اون رسیدگی شده ،حکم اولیه داده و نهایتا رد یا تایید میشه و تمام.بسیاری از مشکلات حال حاضر بخاطر عدم برخوردهای قاطعی بوده که تاکنون صورت نمیگرفته...بزرگ باشید و بزرگ فکر کنید
  • مهدی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    44 4
    خود گل گهر اصلا تیم نیست. اون ضرر نکرد!!!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    33 3
    کلا هر جا عدالت اجرا بشه شما و تیمت متضرر میشین شک نداشته باشید میخواین به خاطر جعل سند یه ستاره دیگه ام بزنید ؟؟؟
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    33 2
    عجب آدمهای بی معرفتی هستید شما اصلا براتون مهم نیست که این رای عادلانه بوده یا نه فقط نفع خودتون مهمه. اون دنیا چه جوری میخواین جواب بدین.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    37 4
    بازی سپاهان که سه هیچ به نفع پیروزی شد ، پرونده طارمی که اگر باب مسعود میذاشت پیگیری بشه پیروزی دسته 2 می رفت ، باز یسوپرجام که سر هیچی استقلال رو بازنده کردند و جام رو دادن به شما ... بازم بگم یا بسه ؟ این پرونده کلی سند و مدرک داره و جعل توش بوده الان شما دنبال امتیاز گرفتنی ؟ چقدر رو دارید شما به خدا
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      2 0
      در مورد خلعتبري، هم رويانيان تاريخ قردادش رو دستكاري كرد تا بياد پيروزي . جالبه كه به اين موضوع افتخار هم مي كرد.
  • محمدرضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    احیانا گل گهر بیشترین ضررو نکرد داداش؟!
  • سعید IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بابا تو ب خدا ب پیر و پیغمبر بیایید ب تیم لنگی هم امتیاز بدید چون عادت ب مفت خوری دارن تا دست از سر جماعتی بکشن آخه خجالتم چیز بدی نیست
  • بابا مسعود IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    آقا خدایی منو برگردونید به لیگ،بدون من پرسپولیس نمیتونه بازیاشو ببره،گوناه دارم خو🥺
  • سعید IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    فقط یه سوال...اگه خودتون با گل گهر بازی کرده بودید و بازکن گابنی هم جلوی شما بازی کرده بود حاضر بودید از این خطا چشم پوشی کنید جناب کاسه داغ تر از آش