مصطفی آجورلو: هرکس می‌تواند چوب را از لای چرخ استقلال و پرسپولیس در بیاورد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با همدلی و تفاهمی که ایجاد شد، مشکلات حرفه‌ای سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار کردیم. این برای اولین بار است که با ایجاد همدلی بالا در نشستی خوب مشکل استقلال و پرسپولیس اینچنین با سرعت حل شود. با تصمیمات خوبی که در کمیته حرفه‌ای سازی گرفته شد و با کار شبانه روزی که متخصصی انجام دادند، خوشبختانه این مشکل حل شد.

وی اضافه کرد: این جای خوشبختی است که امروز به جای دعوا، با گفتگو مشکل بزرگی حل شد و امیدوارم این موضوع تبدیل به بدعتی در فوتبال ایران شود.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و آسیایی هستند. کمیته‌های بدوی و استیناف زحمت زیادی کشیدند و آقای سهیل مهدی هم به صورت ویژه زحمات شبانه روزی برای حل مشکل کشید تا با تفاهمی که ایجاد شده حتی قبل از ۳ ماهی که قبلاً اعلام شده بود این مشکل مرتفع شود.

آجورلو تصریح کرد: امروز هر فردی بتواند چوبی از لای چرخ این دو باشگاه بزرگ که دل خوشی جامعه فوتبال است بردارد، به کشورش کمک کرده است. باید گره‌ها را با دست باز کرد نه اینکه آنها را محکم‌تر کرد. امیدوارم این آخرین باری باشد که اینچنین با ضرب العجل و در روزهای پایانی به فکر حل مشکل حرفه‌ای سازی هستیم. چون این مشکلات باید در طول سال و به تدریج مرتفع شوند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =