تساوی جذاب لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس

دو تیم تاتنهام و لیورپول در یک مسابقه بسیار جذاب و هیجان انگیز به تساوی 2-2 رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم تاتنهام و لیورپول امشب در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان ابتدای بازی روی همکاری دو مدافع کناری خود به گل دست پیدا کند اما ضربه سر اندی رابرتسون روی ارسال الکساندر آرنولد با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه 13 هری کین روی پاس زیبای تانگوی اندومبله با دروازه لیورپول تک به تک شد و موفق شد با یک ضربه دقیق گلزنی کند تا نتیجه 1-0 شود. چند دقیقه بعد سون هیونگ مین می توانست گل دوم تاتنهام را هم به ثمر برساند. با این حال ستاره کره ای نتوانست پاس فوق العاده هری کین را در مصافی تقریباً تک به تک تبدیل به  کند. در دقیقه 30 تاتنهام یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی دیگر را از دست داد. پاس استثنایی سون هیونگ مین دله آلی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن به شکلی عجیب این فرصت را از دست داد که البته واکنش عالی آلیسون نیز تاثیر گذار بود. در دقیقه 35 بالاخره حملات لیورپول نتیجه داد و این تیم توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال رابرتسون به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده و دقیق دیه‌گو ژوتا همراه شد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه 42 لیورپول می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه محکم ترنت الکساندر آرنولد با واکنش فوق‌العاده دروازه بان تاتنهام یعنی هوگو لوریس برگردانده شد تا بازی در 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم ستاره پرتغالی لیورپول یعنی دیه‌گو ژوتا می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن این بار با اختلاف کمی از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت. در دقیقه 55 هری کین یک فرصت استثنایی گلزنی را از دست داد. دله آلی را در در مقابل دروازه تقریباً خالی قرار داد اما یک واکنش بی نظیر دیگر از آلیسون بکر باعث شد دروازه لیورپول نجات پیدا کند. چند ثانیه بعد هری کین باز هم نتوانست دروازه خالی لیورپول را باز کند. او می توانست روی یک ارسال کرنر و با ضربه سر دروازه خالی لیورپول را باز کند اما باز هم به شکلی عجیب این موقعیت را از دست داد. در دقیقه 69 همکاری مدافعان کناری لیورپول به گل دوم این تیم ختم شد. الکساندر آرنولد در دهانه دروازه اندی رابرتسون را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز دروازه خالی تاتنهام را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. البته چند دقیقه قبل از این گل یک اتفاق مشکوک در محوطه جریمه لیورپول رخ داد و به نظر می‌رسید که روی دله آالی خطای پنالتی شده اما داور چنین تشخیصی نداد. در دقیقه 74 سون هیونگ مین موفق شد گل تساوی تاتنهام را به ثمر برساند. اشتباه عجیب آلیسون بکر در دفع توپ باعث شد ستاره کره ای در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد و به راحتی گلزنی کند تا نتیجه 2-2 شود. سه دقیقه بعد یک اتفاق مهم دیگر در بازی رخ داد؛ جایی که خطای شدید اندی رابرتسون روی مدافع تاتنهام یعنی امرسون باعث شد که داور ستاره لیورپول را اخراج کند. البته این تصمیم بعد از بازبینی صحنه گرفته شد. در دقیقه 86 تاتنهام به یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی دیگر دست یافت. جایی که بن دیویس توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد اما مدافع لیورپول یعنی ابراهیم کوناته آن را به بهترین شکل ممکن دفع کرد. در ادامه مسابقه تاتنهام که یک یار بیشتر داشت تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری انجام داد اما در این امر ناکام بود تا این مسابقه سراسر جذابیت با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: بازگشت مهدی طارمی به ترکیب اصلی پورتو

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =