ضربه سنگین اختلاف ۲ مدیرعامل به پرسپولیس

خبرورزشی نوشت: در خبرها آمده بود آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه سابق پرسپولیس علیه این باشگاه حکم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه ای که انتقالش به پرسپولیس با یک پروسه عجیب و غریب انجام گرفت و تنها پس از چند دقیقه حضور در میدان از ایران رفت، نه تنها محکوم نشد بلکه پرسپولیس را محکوم کرد.

استوکس پس از دو هفته استقرار نماینده های باشگاه پرسپولیس در دبی، درنهایت با دریافت ۱۵۰ هزار دلار به صورت نقدی پرسپولیسی شد. همین موضوع باعث شد محمدحسن انصاری فرد در یک برنامه تلویزیونی و به شکلی کاملا عجیب و غریب تلفن خود را جواب داده و اعلام کند این مهاجم پرسپولیسی شده است.موضوع زمانی عجیب شد که این مهاجم کلا چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و درنهایت از ایران رفتنی شد. در حالی که او بابت عدم حضور در تمرینات و مسابقات پرسپولیس نه تنها جریمه و محکوم نشد بلکه درنهایت روز قبل پرسپولیس را به پرداخت ۸۰ هزار دلار محکوم کرد.

البته شکایت او از باشگاه پرسپولیس ۱۳۰ هزار دلار بود که با دفاعیه وکیل باشگاه در زمان مدیریت سمیعی حالا این رقم به ۸۰ هزار دلار رسیده است. پرسپولیس باید این پرونده را برای اعتراض به CAS ببرد تا درنهایت دادگاه جهانی ورزش در این خصوص تصمیم گیری کند اما با وجود بی انظباطی استوکس و غیبت در تمرینات و بازی های پرسپولیس، چطور این بازیکن توانست پرسپولیس را محکوم کند.

باشگاه پرسپولیس با توجه به وجود بندی در قرارداد این بازیکن می توانست برای هرجلسه غیبت در تمرین ۳۰۰۰ و برای غیبت در هر بازی ۵۰۰۰۰ دلار از استوکس غرامت بگیرد. به غیر از این پرسپولیسی ها می توانستند با شکایت از استوکس مبلغ اولیه ای که به او پرداخت کردند را هم پس بگیرند و این بازیکن را نقره داغ کنند ولی اختلافات مدیریتی بین انصاری فرد و رسول پناه باعث شد باشگاه پرسپولیس اصلا از این بازیکن به فیفا شکایت نکند تا به همین راحتی در پرونده ای که می توانست برنده باشد، محکوم شود.

همچنین رسول پناه در اقدامی عجیب بعد از جدایی استوکس، آی تی سی این بازیکن  را هم صادر کرد تا او به راحتی بتواند برای تیم دیگری به میدان برود. در واقع اختلافات مدیریتی بین این دو مدیر ضرر بسیار سنگینی به پرسپولیس زد؛ درحالی که هیچکدام از این دو نفر دیگر سمتی در پرسپولیس ندارند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =