امکان سنجی احداث زیرگذر شیخ آباد بررسی شد

نشست تخصصی امکان سنجی و رفع مشکلات زیرگذر شیخ آباد در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ در پی بازدید استاندار البرز از زیر گذر شیخ آباد و رصد مشکلات موجود، جلسه‌ای با قید فوریت به ریاست «ابوالفضل فانی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور کلیه مدیران و مسئولین ارشد مرتبط در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد.

وی در این نشست تاکید کرد: با توجه به وضع موجود اراضی در بالادست و پایین دست تقاطع شیخ آباد و میزان اصلاحی هر یک از این اراضی، امکان اجرای زیر گذر با عرض ۶ متر (یک لاین رفت و یک لاین برگشت) یا عرض ۱۲ متر (دو لاین رفت ‌و دو لاین برگشت) مورد ارزیابی کارشناسی و فنی قرار گیرد.

 وی افزود: اداره کل راه آهن استان مکلف است فارغ از تعیین تکلیف تملک اراضی در بالادست و پایین دست تقاطع شیخ آباد، نسبت به اجرای طرح تقاطع غیر همسطح برابر طرح‌های مصوب ابلاغی اقدام نماید و تاخیر در انجام تملکات از سوی شهرداری‌های کرج و فردیس به هیچ عنوان نمی‌بایست در شروع به کار اداره کل راه آهن در عملیاتی شدن طرح زیر گذر شیخ آباد دخالت داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با حضور نمایندگانی از اداره کل دفتر فنی، فرمانداری کرج، پلیس راهور و نمایندگان شهرداری های کرج و فردیس بازدید میدانی از محل مورد نظر صورت پذیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =