انتقاد از سهم ناچیز شهرداری خرم آباد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری

نایب رییس شورای شهر خرم آباد اعتبارات شهرداری خرم آباد در سفر ریاست جمهوری را ناچیز دانست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر مجید دریکوند با بیان‌ این‌که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم، گفت: سهم شهرداری خرم‌آباد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ناچیز و ناکافی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در جلسه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری با دکتر احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: آماده تدوین سند چشم انداز توسعه شهر خرم‌آباد با همکاری استانداری هستیم که در همین راستا موضوعاتی از قبیل طرح جامع نور و رنگ خرم‌آباد امکان تهیه دارند.

دریکوند با بیان این‌که سهم شهرداری از تقسیم پادگان ۰۷ ناعادلانه است، اظهار کرد: متاسفانه اداره کل میراث فرهنگی موانعی برای فعالیت‌های شهرداری ایجاد کرده است و از اجرای خیابان موازی حافظ و پارک هفت هکتاری در محوطه پادگان ۰۷ ممانعت می‌کند.

وی گفت: در بحث لایروبی رودخانه خرم‌آباد نیز با این که وظیفه قانونی آب منطقه‌ای بود، اما با ورود و تأکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تعامل شهرداری، لایروبی خرم‌رود به خوبی و به موقع انجام شد.   

نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد هم‌چنین افزود: متاسفانه پنج کوچه در محله کهن ماسور به دلیل ضعف و کم کاری آبفا برای ایجاد زیرساخت فاضلاب کماکان خاکی و دارای شرایط بسیار نامناسب هستند، هر چقدر که ما برای حل و فصل این مشکل داد زدیم، صدای‌مان به جایی نرسید و این موضوع یکی از صدها مشکل ناشی از تعامل ضعیف ادارات با مدیریت شهری خرم‌آباد است.

دریکوند تاکید کرد: هر مشکلی در سطح شهر به وجود بیاید، بدیهی است که نوک پیکان انتقادها به سمت شهرداری باشد اما بهتر است که مدیریت ارشد استان نسبت به رفع موانع موجود اقدام و تسهیلگری نماید.

وی با اشاره به این‌که مجموعه بام خرم‌آباد به بدترین شکل ممکن اداره می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر مرکز استان است، اگر به دنبال رونق خرم‌آباد هستیم بایستی توسعه گردشگری به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =