قهرمانِ فوتسال زنان در الغدیر گرم می‌کند؟/عکس

ورزش سه نوشت: تیم فوتسال زنان پیکان با یک رکورد ویژه خود را مهیای برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی می‌کند.

نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی به پایان رسید که تیم فوتسال زنان پیکان تنها تیم در جدول گروه‌های دوگانه بود که توانست هر 6 دیدار خود را با موفقیت و پیروزی پشت سر بگذارد و شاگردان نیلوفر اردلان با 18 امتیاز در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

با گذراندن یک هفته تعطیلات نیم‌فصل از جمعه پیش‌روی رقابت‌های نیم‌فصل آغاز خواهد شد و سرانجام مرحله مقدماتی از هر گروه 4 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد؛ پیکانی‌ها برای حفظ روند درخشان خود در نیم‌فصل نخست کار دشواری را دارند و سخت‌ترین قرعه در آغاز راه است، چرا که سه رقیب اصلی آن‌ها در سه هفته متوالی مقابل‌شان به میدان می‌روند.

نیلوفر اردلان و شاگردانش با شور و نشاط ویژه‌ای تمرینات آماده‌سازی نیم‌فصل را در سالن الغدیر تهران سپری می‌کنند و امیدوارند تا در نیم‌فصل دوم بتوانند رکورد تاریخی 100 درصد برد را برای خود حفظ کنند و با کسب بالاترین امتیاز بتوانند به جمع تیم‌های مرحله نهایی صعود کنند و در آن مرحله نیز جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان را به دست آورند.

جالب آن‌که با توجه به نتایج به دست آمده برای پیکان و دیگر نتایج رقم خورده در گروه، شاگردان اردلان با کسب تنها 6 امتیاز از 6 دیدار خود می‌توانند صعودشان به مرحله نهایی را مسجل کنند، با این‌حال آن‌ها انگیزه‌ای فراتر از صعود دارند و قصدشان حفظ رکورد پیروزی در همه دیدارهاست.

بیشتر بخوانید:

صدری میراث رویانیان را احیا می‌کند؟

 پرسپولیس پیگیر شکایت از شجاع خلیل زاده

 اسکوچیچ: انتظار دارند مثل مربیان مشهور قبلی تیم ملی باشم

نخستین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای پیکان، جمعه 3 دی‌ماه در رفسنجان برگزار خواهد شد؛ دوئل با تیم فوتسال زنان مس رفسنجان که در دیدار دور رفت شاگردان اردلان موفق به برتری 4-1 شدند و باید دید در مسابقه برگشت چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. 

قهرمانِ فوتسال زنان در الغدیر گرم می‌کند؟/عکس

قهرمانِ فوتسال زنان در الغدیر گرم می‌کند؟/عکس.

قهرمانِ فوتسال زنان در الغدیر گرم می‌کند؟/عکس

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =