معارفه ۴ معاون و مدیر جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاونین آموزشی و دانشجویی و فرهنگی و مدیران هسته گزینش و بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم‌ پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه از خدمات خانم دکتر صدیقه ندری و دکتر اصغر سپه وند معاونین آموزشی و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همچنین از خدمات آقایان : دکتر فریدون دهقانی مدیر بازرسی و حسین مرادی نژاد مدیر هسته ی گزینش دانشگاه تجلیل شد و به ترتیب این مسئولیت ها بر عهده ی دکتر یحیی بهاروند ایرانیان ، خانم دکتر مهناز مردانی ، دکتر پیمان آسترکی و دکتر غلامرضا توشمالی نهاده شد تا در حوزه های آموزشی ، دانشجویی ،  بازرسی و گزینش دانشگاه انجام وظیفه نمایند.

در این آیین تکریم و معارفه،  دکتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه تغییر آرایش نیروها ، تزریق خون جدیدی است که در بدنه سیستم سازمانی جاری می شود ؛ اظهار داشت : با هر تغییری که در دستگاه های اجرایی رخ می دهد شاهد تزریق و جاری شدن خون جدیدی در بدنه ی سیستم اجرایی و پیکره دانشگاه هستیم و واگذاری مسئولیت ها باید به گونه ای باشد که نیروی انسانی انسجام کلی خود را بدست بیاورد و با رفتار منصفانه ای که شکل می گیرد ؛ حق و حقوق همکاران حفظ شود.

 دکتر دلفان وجود رشته های عاطفی در مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی استان را مهم دانست و گفت: من از این مجموعه ام و با وجود رشته های عاطفی که با شماها دارم ؛ قطعا کار کردن برایم سخت تر خواهد بود و انتظار دارم که همه با هم در راستای پیشبرد اهداف سازمانی دانشگاه که متعلق به همه است گام برداریم و قطعا از تجربیات همکاران استفاده خواهد شد.

 وی افزود : با نگاه متفاوتی که نسبت به مسائل و مباحث پیش روی دانشگاه وجود دارد ؛ باید از تجربیات همه ی عزیزان استفاده کرد تا دانشگاهی متفاوت تر از قبل داشته باشیم و با جلوگیری از هزینه های اضافی ، صرفه جویی در منابع و نگاه مثبت ، این کار شدنی است.

  دکتر دلفان ضمن تقدیر از عملکرد خوب معاونین و مدیران دانشگاه در این آئین تکریم ؛ سپردن این مسئولیت ها به افراد جدید را در راستای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه دانست و گفت : هیچ کس نباید در دانشگاه علوم پزشکی استان حس جدایی داشته باشد و با قلم ، زبان و رفتارش دیگری را برنجاند زیرا همه کارمند دولت بوده و در خدمت به مردم ، باید نهایت سعی و تلاش ، صورت گیرد.  

 در این آئین تکریم حجت الاسلام والمسلمین عوض نژاد معاون دفتر نهاد با ذکر احادیثی از ائمه (ع) اظهار داشت : انسان در این دنیا غریب است و روزی سفر خواهد کرد و در یک چشم بر هم زدن عمرش به آخر می رسد لذا کسی که پست و مسئولیتی بر عهده می گیرد باید در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم باشد.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه نگاهمان به پست باید به عنوان یک تکلیف باشد و با اخلاص و عمل این مسئولیت را به سرانجام رساند ؛ گفت: کسی که مسئولیتی جدیدی می پذیرد باید با اخلاص و عمل کار کند و این تکلیف را با افتخار و با رویکرد دینی و در راستای آرمان های انقلابی انجام وظیفه نماید و در بعد نظارتی،  منش قرآنی و دینی داشته باشد.

 در پایان این آیین تکریم ، لوح تقدیری به رسم یاد بود به معاونین و مدیران سابق تقدیم شد و احکامی به منظور سپردن مسئولیت های فوق به افراد جدید در راستای تغییر منش های مدیریتی صادر گردید. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =