ستاره مراکشی چلسی به سرنوشت طارمی دچار شد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: ستاره تیم ملی مراکش جام ملت‌های آفریقا را از دست داد.

حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی از لیست تیم ملی کشورش برای جام ملت‌های آفریقا خط خورد. مارکا مدعی شده که وحید هلیل هودزیچ ظاهرا مشکل شخصی با این هافبک ۲۸ ساله دارد و خط زدن او از فهرست تیم ملی مراکش ربطی به مسائل فنی ندارد.

زیاش در حال حاضر با استعدادترین بازیکن تیم ملی مراکس به حساب می‌آید و درک دلیل عدم حضور او در اردوی تیمش در کامرون بسیار دشوار است. خط خوردن زیاش از لیست تیم ملی مراکش را می‌توان با اتفاقات بین طارمی و اسکوچیچ مقایسه کرد که خوشبختانه حل شده و قرار است طارمی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شود.

بیشتر بخوانید: 

عکس | جوراب های سوراخ بی اثر ، پیشنهاد جادوگر به طارمی برای شکستن طلسم بود ؟

صحبت‌های عجیب بوفون درباره کریستیانو رونالدو

رونالدو عصبانی شد؛ یک نوزاد از خطر مرگ گریخت

با این حال، توخل از این که بتواند در طول این مدت یکی از ستاره‌های تیمش را همچنان در اختیار داشته باشد بسیار خوشحال است چرا که چلسی همین حالا نیز در آستانه دیدارهای فشرده کریسمس با ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا و غیبت آنها در اردوی تیم روبرو شده و حضور زیاش می‌تواند کمک بسیاری برای این مربی آلمانی باشد.

این درحالی است که عبدالصمد ازلزولی  وینگر ۲۰ ساله بارسلونا برای نخستین بار به تیم ملی کشورش دعوت شد و به این ترتیب بخشی از بازی‌های کاتالان‌ها در ماه ژانویه را از دست خواهد داد. این رقابت‌ها از ۹ ژانویه آغاز و تا ۶ فوریه (۱۹ دی تا ۵ بهمن) برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =