نماینده تهران: تحریم‌ بهانه مسئولان ناکارآمد است / با تفکر بسیجی می‌توان کشور را اداره کرد

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: علی‌رغم قرابت اعتقادی، فرهنگی و سیاسی با سوریه متاسفانه صادرات ترکیه به سوریه از ایران بیشتر است. نتوانستیم بازار همسایگان را در اختیار بگیریم و این بزرگ‌ترین ضعف ما در حوزه اقتصاد است.

عزت الله اکبری تالارپشتی  در یادواره شهدای مهندس استان گیلان اظهار کرد: نسل امروز و آینده باید نسبت تاریخ انقلاب اسلامی آگاه شوند و برگزاری یادوارهای شهدا می‌تواند فرصت خوبی برای بازخوانی تاریخ ارزشمند انقلاب باشد. ذوب در ولایت بودن و خدمت صادقانه به مردم همیشه مورد سفارش شهدا بوده است. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید افزود: وضعیت موجود کشور حاصل هشت سال ناکارآمدی برخی مسئولان است و زمانی که بیهوده تلف شد. این در حالی است که بسیج ابعاد گسترده و وسیعی دارد. عده‌ای، سپاه و بسیج را فقط در این می‌بینند که در جایی سیل یا زلزله بیاید و بسیج وارد میدان شود، در حالی که این طور نیست بسیج در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد.  با روحیه و تفکر بسیجی می‌توان کشور را اداره کرد و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است. 

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس : طرح توزیع بنزین با کارت ملی را هم احتمالا با پایان کار دولت، نیمه‌کاره رها کنیم / این طرح مشکل قاچاق را حل نمی کند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم باید در تصمیم گیری‌های اقتصادی نقش آفرین باشند، تصریح کرد: وقتی حضور مردم در ۲۲ بهمن و یوم الله‌های مختلف، یکسال کشور را بیمه می‌کند یقین بدانید حضور مردم در عرصه اقتصاد هم می‌تواند گره از کار مشکلات اقتصادی و اشتغال بگشاید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به دستاورد بزرگ دولت سیزدهم در پیوستن به قرارداد شانگهای بیان کرد: بازار عضو پیمان شانگهای می‌تواند ظرفیت خوبی برای صادرات کالاهای ایرانی باشد باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد. 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قلب سوری‌ها برای حاج قاسم می‌تپد، افزود: علی‌رغم قرابت اعتقادی، فرهنگی و سیاسی با سوریه متاسفانه صادرات ترکیه به سوریه از ایران بیشتر است. نتوانستیم بازار همسایگان را در اختیار بگیریم و این بزرگ‌ترین ضعف ما در حوزه اقتصاد است. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد تحریم‌ها داخلی است، گفت: برخی مسئولان برای اینکه ناکارآمدی خودشان را سرپوش بگذارند مسئله تحریم‌ها را مطرح می‌کنند در حالی که بزرگترین مسئله کشور ناکارآمدی و بی‌تدبیری است نه تحریم. 

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =