آنچه برای ما مهم است خدمت به مردم است

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، شرایط کشور و استان ، حرکتی جهادی و بسیجی را می طلبند افزود: آنچه برای ما مهم است خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر در جلسه اضطراری کمیته دانشگاهی مقابله با کرونا در جمع جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی روسای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان بروجن و مدیران و کارشناسان مربوطه گفت: شیوع بیماری کرونا هزینه های سنگینی نه تنها به لحاظ مادی بلکه در زمینه های جسمی، روحی روانی به کل دنیا، کشور، استان و جامعه علوم پزشکی استان تحمیل نمود، که دکتر شیرانی و تیم همراه وی، انصافا با تلاش های شبانه روزی خود به خوبی این شرایط را مدیریت نمودند.

وی تصریح کرد: در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا، همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان تلاش داشتند و تلاش های شبانه روزی دکتر شیرانی و مسئولین کمیته های ۱۳ گانه دانشگاهی قابل تقدیر است، که در جلسات آتی به نحو شایسته از زحمات و خدمات دکتر شیرانی تقدیر خواهم کرد.

دکتر خالدی فر گفت: اگر چه در خیلی از جاها کمبود منابع وجود دارد اما می توان مدیریت کرد و به عقیده من، مدیر کسی است که بتواند در شرایط سخت تهدیدها رو به فرصت تبدیل کند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، با وفاق، همدلی، همراهی و هم افزایی بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

وی با اشاره به بازدید بعمل آمده از پایگاه های واکسیناسیون کووید ۱۹ در اولین روز کاری خود گفت: واکسیناسیون کووید ۱۹ دارای اهمیت ویژه ای است و از اولویت های اول دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی اضافه کرد: علل استقبال زیاد و پایین تر بودن درصد پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان های استان باید بررسی و با کار تحقیقاتی و علمی و تدوین مقالات و کارهای پژوهشی مورد بررسی قرار بگیرد تا بر مبنای یافته های علمی در جلسات آتی تصمیم گیری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ضمن تاکید بر حضور حداکثری و آمادگی کامل مدعوین در جلسات گفت: حرکت با سرعت، شتاب دادن به کارها و در عین حال اجرای برنامه ها با آرامش و طمانینه باید مد نظر قرار بگیرد.

وی افزود: باید سیستم به گونه ای مدیریت شود که سطح خدمات و رفاه حال دریافت کنندگان خدمت افزایش پیدا کند.

دکتر خالدی فر یادآور شد، قطعا خداوند ما را به واسطه خدمت به مردم محافظت خواهد کرد و ما باید به عنوان یک سرباز و خدمتگزار دست به دست هم دهیم و با حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی و اندیشه ای که منجر به عمل شود امور را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه، هدف و وظیفه ما توجه به سلامت مردم است افزود: از تمامی متولیان امر سلامت در استان انتظار همراهی بیشتر می رود، چرا که مردم استان شایسته خدمتگزاری هستند.

وی در ادامه با یاد کردن از همه شهدای مدافع سلامت بویژه دکتر رضوان نورمند افزود: نام دکتر نورمند به خاطر تعهد اخلاقی و حرفه ای و خدماتی که به مردم استان ارائه نمودند در تاریخ استان برای همیشه ماندگار ماند و اگر کسی به فکر خدمت به مردم باشد، خداوند در دنیا و آخرت آن را بزرگ و عزیز می دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =