بیلبوردها در مصر از تصاویری پر شده که به نوعی از تحولات این کشور حمایت می کند، اما برای فروش بیشتر محصولات شرکت کوکاکولا.

یک پوستر تبلیغاتی مصری برای کوکا کولا ،یک زوج جوان را به تصویر می کشد که لایه های دیوار را برای پرده برداری از یک مصر جدید و موفق کنار می زنند. شعار نوشته شده بر روی آگهی، ایجاد فردایی بهتر را نوید می دهد. 

کوکا کولا در مصر

کوکا کولا همچنین یک آگهی تلویزیونی طراحی کرده که با نام آسمان ،بچه ها را در حال راه رفتن در یک شهر غم بار خاکستری نشان می دهد که خورشید را برای به ارمغان آوردن یک آینده روشن برای شهر خود بیرون می کشند.

پپسی نیز با یک زمینه مشابه در یک آگهی تلویزیونی مردی جوان را به تصویر می کشد که انقلاب خود را از تخیلش شروع کرده است. تفکر او نشان داده شده و به موجب همین اندیشه، او شهر را با رنگ های شاد نقاشی می کند. 

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که برند های محلی از یک خط مشی مشابه برای اشاره به صاحب یک رستوران محلی که به مناسبت شروع جنبش مصر نام کافه خود را به " کافه بیست و پنجم ژوئن " تغییر داد، استفاده کرده اند.

با توجه به گزارش های دریافتی از شرکت تحقیقات تبلیغاتی و بازاریابی جهانی " Ipsos "، این رویکردها اختصاص بودجه تبلیغاتی را در مصر برای یک سری کالا های مصرفی افزایش داده است. این بودجه در مصر از 310 میلیون دلار در ماه فوریه امسال به 330 میلیون دلار در ماه می رسیده است.

/22231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    چه سانسوری دقیقی شده ا لباس خانمه
  • بدون مرز IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا ما چقدر بیکاریم. خودمون در بحران شدید اقتصادی هستیم بازم بند کردیم به پپسی و کوکا، به نظر من ما نگران خودمون باشیم بهتره نمیخواد نگران مصر باشیم.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    این اسمش شم اقتصادیه نه فرصت طلبی