نماینده مجلس: طرح صیانت عملا به بن بست رسیده است

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی گفت: اگر بخواهیم قانون خوبی برای فضای مجازی تصویب کنیم باید زمان بیشتری برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران اختصاص دهیم.

«غلامرضا نوری قزلجه»  با اشاره به نامه رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از فضای مجازی برای تخصیص زمان بیشتر بررسی آن اظهار کرد: با این نامه مرکز پژوهش‌های مجلس باید فرصت چند ماهه‌ای برای اصلاحات بیشتر به این مرکز داده شود.

طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی نیازمند بررسی بیشتر است

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی، اضافه کرد: اگر اصرار بر تصویب متن فعلی باشد، اعضای کمیسیون بر اشکالات کارشناسی تامل بیشتری خواهند داشت و این متن دوباره پذیرفته نمی‌شود. زیرا طرح نیازمند اصلاحات اساسی و بنیانی است و اصلاح جزیی درباره آن مطرح نیست.

نوری با بیان اینکه باید وقت بیشتری در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار داده شود تا بر روی این طرح کار کند، گفت: اشکالات این طرح را بارها در رسانه‌ها مطرح کردیم و با این حال هنوز برخی از ایرادات آن پوشیده مانده است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همه کشورهای دنیا قوانین خوبی برای فضای مجازی براساس فرهنگ و مقتضیات خود دارند ما هم می‌توانیم در این زمینه قوانین مفید به حال جامعه داشته باشیم.

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی نیازمند قانون هستیم با این حال اگر بخواهیم قانونی خوبی تصویب کنیم باید بر روی این طرح بیشتر کار شود.

به گفته نوری، با شاکله و چارچوبی که برای این طرح ریخته شده ، این طرح عملا به بن‌بست رسیده است.

بیشتر بخوانید:

سنگ بنای طرح صیانت کج است / کلیات فعلی طرح در کمیسیون تصویب نمی شود / اصلاح طرح گریزناپذیر است

طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شد؟ / معاونت‌های مرکز پژوهش‌ها از ابتدا مخالف طرح بودند

بدنبال شکست طرح صیانت اعضای جبهه پایداری دنبال روش دیگری برای محدودکردن اینترنت هستند

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1586645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =