افزایش بیش از ۵۰ میلیون تومانی قیمت پراید در ۶ ماه/ جدول قیمت‌ها

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که در حالی که رشد قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است اما در ۶ ماه گذشته خودروهای موجود در بازار افزایش قیمت خیره کننده ای را تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ۲۴ ساعت گذشته روند افزایش قیمت ها در بازار خودرو متوقف شده است و در این بین تنها پراید ۱۱۱ در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

جزییات پرداخت یارانه‌های جدید اعلام شد/ هر نفر چقدر یارانه می‌گیرد؟

رونمایی از سیاست جدید بنزینی دولت/ قیمت سوخت تغییر می‌کند؟

قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۰.۱۰.۰۷/ سکه چقدر قیمت خورد؟

با این وجود بررسی قیمت ها در بازار خودرو در ۶ ماه گذشته از رشد چشمگیر قیمت خودروهای پراید در این مدت حکایت دارد به طوری که پراید ۱۱۱ در این مدت ۵۲ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت افزایش قیمت ۴۴ میلیون تومانی را تجربه کرده است و مدل ۱۳۲ این خودرو نیز از ۱۱۹ میلیون تومان در اواخر تیر ماه امروز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت ها در ۶ ماه گذشته در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز مشهود بوده است به طوری که ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در این مدت ۵۸ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵۸ میلیون تومان گران شده است و تیپ ۵ این خودرو نیز در این مدت افزایش قیمت ۵۹ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

افزایش بیش از ۵۰ میلیون تومانی قیمت پراید در ۶ ماه/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =