معاون پارلمانی رئیس جمهور خواستار میزبانی مجلس برای برگزاری جلسه ای مشترک شد و احمد توکلی از منتفی نبودن استیضاح وزیرخارجه خبرداد.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعفای ملک زاده دست کشیدن از خیانت در امانت است به مهر گفت: وزیر امور خارجه باید رسما پذیرش استعفای ملک زاده را به مجلس اعلام کند تا امضاء کنندگان استیضاح پس از مشورت با یکدیگر نظر خود را در این خصوص اعلام کنند.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در بیان علت استیضاح وزیر امور خارجه گفت: استیضاح صالحی به این دلیل انجام شده است که یک فرد مسئله دار و پرونده دار را با دستور و فشار احمدی نژاد به عنوان معاون اداری مالی وزارت امورخارجه منصوب کرد. 

رایزنی برای برگزاری نشست مشترک میان نمایندگان با دولت به میزبانی مجلس
معاون پارلمانی رئیس جمهور از رایزنی برای برگزاری نشست مشترک میان نمایندگان مجلس با دولت به میزبانی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با مهر در رابطه با تنش هایی که اخیرا میان مجلس و دولت بوجود آمده است گفت:  نباید این تنش ها موجب یاس و ناامیدی در جامعه شود زیرا بخشی از این موضوعات طبیعت جامعه فعال و پویا است.

وی افزود: فکر می کنم فصلی دیگر از نشست مشترک میان مجلس و دولت  به میزبانی مجلس فرا رسیده است برای عملیاتی شدن این نشست رایزنی و برنامه ریزی خواهیم کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    جامعه فعال وپویا!!! معنی این روهم فهمیدیم.بابا توروخدایک کم به فکرملت بیچاره باشیدکه دارن زیرچرج تورم له ولورده میشن.