یووه و کابوسی سنگین که بیشتر از رونالدو هزینه داشت!/عکس

ورزش سه نوشت: آرون رمزی، ستاره همیشه مصدوم یوونتوس، در سال ۲۰۲۱ نتوانست بازی های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد.

آرون رمزی در سال ۲۰۱۹ با انتقالی آزاد از آرسنال به یوونتوس پیوست. او ۷۰ بازی در تمام رقابت ها با بیانکونری انجام داده است، اما در این فصل تنها در سه مسابقه برای یوونتوس به میدان رفته که در نوع خود آمار کابوس وار و عجیبی محسوب می شود.

ماسیمیلیانو آلگری در ابتدای فصل از ستاره ولزی به عنوان یک بازیساز استفاده کرد که البته به نظر می‌رسید خود او تمایل زیادی به بازی در این پست نداشت. با این حال آرون رمزی پس از آن دچار آسیب‌دیدگی شد و در ادامه به ریکاوری پرداخت؛ کاری که در بیشتر دوران حضور خود در یووه مشغول انجام آن بوده است.

اما توتو اسپورت گزارش قابل توجهی درباره آرون رمزی منتشر کرده و مدعی شده که هزینه هر دقیقه ستاره ولزی در سال ۲۰۲۱ حتی از کریستیانو رونالدو بیشتر است. فوق ستاره پرتغالی در ماه آگوست به منچستریونایتد بازگشت اما از ژانویه ۱۱۵۰۷ دقیقه با پیراهن بیانکونری بازی کرده بود. هزینه هر دقیقه او ۷۸۲۱ یورو بود.

از سوی دیگر، رمزی در سال ۲۰۲۱ تنها ۸۴۰ دقیقه بازی کرده است که هزینه هر دقیقه آن ۸۹۲۸ یورو است. به طرز عجیبی، او تقریباً به همان اندازه برای کشورش بازی کرده است؛ ۷۷۸ دقیقه.

گفتنی است به نظر می رسد که آرون رمزی آخرین روزهای حضور خود در یوونتوس را تجربه می‌کند و مدیر برنامه و اخیراً با سران این باشگاه دیدار کرده تا مقدمات جدایی اش در ژانویه را فراهم کند. همچنین از نیوکاسل به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای هافبک ولزی نام برده می‌شود.

یووه و کابوسی سنگین که بیشتر از رونالدو هزینه داشت!/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =