جانشین فرمانده سپاه: وقتی آدم امام دارد نباید نظر جدا داشته باشد

ایلنا نوشت: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از جلوه های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته است؛ در طول تاریخ اسلام این نقطه عطف بوده است که وقتی امام وجود دارد و آدم امام دارد نباید نظر علی حده داشته باشد.

سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: ایام بسیار خاصی است؛ هم هفته گذشته و هم هفته ای که در پیش رو داریم. در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دل ها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه مردم و امت اسلامی را معطوف مسائل انقلاب اسلامی کرد. از طرفی ما در سال ۸۸ در پی فتنه ای که همه خبیثان عالم در پی این فتنه آمدند و در آن ۸ ماه خودشان در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند. وقتی که در آن روز باعظمت که در طول تاریخ شیعه روز عاشورا عظمتی بزرگ دارد که انسان های پای کار با پیروی از امامشان عزاداری کنند و فتنه گران کاری خبیثانه کردند و مردم دیگر طاقت نیاوردند و عظمت ۹دی پدیدار شد. امام راحل فرموده بودند هروقت خبائت عالم از شما پشتیبانی کردند بترسید.

وی ادامه داد: یکی از جلوه های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته است؛ در طول تاریخ اسلام این نقطه عطف بوده است که وقتی امام وجود دارد و آدم امام دارد نباید نظر علی حده داشته باشد. 

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی : پیگیری سپاه برای انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587932

برچسب‌ها