سردار فدوی : پیگیری سپاه برای انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد

فارس نوشت:جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آیا اگر در ازای شهادت سردار سلیمانی، ما رئیس‌جمهور آمریکا را بکشیم در ازای آن خواهد شد؟ روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد.

سردار علی فدوی عصر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن ماه همه ملت گرامی می‌دارند و اصلی‌ترین شاخصه‌ای که در این ۴۳ سال می‌شود از آن یاد کرد اینکه همه ملت و امت اسلامی، وجه مربوط به انقلاب اسلامی را ایثار و شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است که اثر آن پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ است.

هشدار جدی سردار فدوی به آمریکا/ انتقام سخت در راه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهدای کشور و کرمان، حاج‌قاسم و حاج قاسم‌ها و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و... را موید این هستند که فرهنگ جهاد و شهادت که فرهنگی است که مربوط به اسلام و ائمه معصومین است در نهاد مردم ما راه یافته است.

وی گفت: اصلی‌ترین چیزی که همه مردم دنیا دارند جانشان است و زمانی که ملتی به بلوغ و بصیرت رسیده باشند که برای اهداف والای دین و ارزش‌های اسلامی اگر لازم باشد جان حاضر است، بدهند، کسی بر این ملت پیروز نمی‌شود.

فدوی اظهار کرد: در همه جای کشور ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید حضور دارند و این حضور زنده است و از همه ما زنده‌تر هستند و این زنده بودن شهدا اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد، انشاءالله در خیلی از موارد ملت ما طعم و حلاوت و شیرینی پیروزی را چشیدند و اگر در این روال‌هایی که در آن گرفتار هستند، طبق آن عمل کنند همین روال ادامه می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: آیا اگر در ازای شهادت حاج قاسم، ما رئیس‌جمهور آمریکا را بکشیم در ازای آن خواهد شد و اگر هزاران رئیس جمهور آمریکا و هزاران خبیث را، آیا در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه است؟

وی خاطرنشان کرد: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روال‌ها و روش‌های مختلفی را پیگیری می کند تا ببینیم که چه زمانی مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می‌شوند و من فکر نمی‌کنم کسی راضی شود.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: سردار سلیمانی هیچ‌وقت خودنمایی‌های شیطانی نداشت

ناگفته‌های اهالی هنر از سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی

ناگفته‌هایی از تیم محافظان سردار سلیمانی

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =