۱ نفر
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
بدترین روزهای فوتبالی یک استقلالی

ورزش سه نوشت: با تصمیم فرهاد مجیدی، رشید مظاهری ستاره فصل گذشته استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفته تا بدترین دوران فوتبالی‌اش را سپری کند.

رشید مظاهری بدون تردید یکی از ستاره های استقلال در فصل گذشته بود؛ او که با انجام بازی های خوب در مسابقات زیادی کمک حال تیمش بود، امسال هم با حواشی فراوان در نهایت در استقلال ماند اما به غیر از حدود ۸۰ دقیقه حضور در بازی با ذوب‌آهن(آنهم به عنوان یار تعویضی) دیگر برای آبی ها به میدان نرفته است.
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد مظاهری در ۸ بازی متوالی در لیست ۲۰ نفره استقلال هم قرار نگیرد و تنها جایی که پیراهن استقلال را می‌پوشد در تمرینات این تیم باشد. در روزهایی که سیدحسین حسینی درون چارچوب استقلال مقتدر نشان داده و در روزهای اوج فوتبالش قرار گرفته و علیرضا رضایی جوان هم یک گلر خوب و آینده دار نشان داده، طبیعی است مظاهری به عنوان دروازه بانی که در تیم های بزرگی فوتبال باز کرده و همواره یک گلر خوب نشان داده و بارها به تیم ملی نیز رسیده ناراحت از شرایط خودش باشد.
او که یکبار هم در مصاحبه ای این ناراحتی را علنی و اعلام کرد در بهترین شرایط جسمانی قرار دارد، حالا با تصمیم جدی تر فرهاد مجیدی هم روبه رو شده است. امروز باشگاه استقلال اعلام کرد کادرفنی تیم به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز پنجشنبه ۹ دی مظاهری را در اختیار باشگاه قرار گرفته و قرار است این دروازه‌بان به جلسه کمیته انضباطی باشگاه برود تا تکلیفش روشن شود.
در این خصوص گفته می‌شود در تمرین روز گذشته مجیدی برای رسیدگی به امور شخصی زود محل تمرین را ترک کرده است؛ بعد از خروج سرمربی از محل تمرین رشید مظاهری در چند نوبت در برنامه های تاکتیکی اخلال ایجاد کرده و بیشتر از وظایف خود به عنوان یک بازیکن، با نفرات جوان صحبت های فنی کرده که این موضوع توسط کادرفنی به گوش مجیدی رسیده و او تصمیم گرفته این دروازه‌بان را در اختیار باشگاه قرار بدهد. جالب اینکه نامه قرار گرفتن در اختیار باشگاه نیز همان دیروز به دست مظاهری رسیده است.

بیشتر بخوانید:

درباره مظاهری طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی اش از استقلال مطرح بود؛ اگرچه فرهاد مجیدی قبل از دیدار با فولاد اعلام کرد که به جدایی مظاهری از تیم رضایت نمی‌دهد و هیچ بازیکنی را از دست نخواهد داد، اما مشخص است که این دروازه بان که همواره در اوج بوده، بدش نمی‌آید برای خروج از شرایطی که این فصل نصیبش شود،‌ از جمع آبی های پایتخت جدا شود.
بی تردید اتفاقی که اخیرا رخ داده و کادرفنی رشید را در اختیار باشگاه قرار داده نیز می‌تواند به شایعات جدایی درباره این دروازه بان دامن بزند و چند هفته قبل که نقل و انتقالات زمستانی شروع شود، تیم های زیادی برای جذب این دروازه بان با باشگاه استقلال وارد مذاکره شوند.
چیزی که مشخص است، مظاهری بدترین روزهای فوتبالی اش را سپری می‌کند؛ او روزی که رضایت فرهاد مجیدی را برای بازگشت به استقلال گرفت، هرگز تصور نمی‌کرد چنین شرایط عجیبی را در این تیم تجربه کند و به یک سکونشین کامل تبدیل شود. حالا به خاطر مسائل انضباطی هم در اختیار باشگاه قرار گرفته تا حتی فرصت سکونشینی هم از دست بدهد! اتفاقی که می‌تواند رشید را به سمت در خروجی باشگاه استقلال سوق بدهد و برای او اتفاقات دیگری را رقم بزند. مساله ای که خودش هم در مصاحبه چندی قبل به آن اشاره کرد و البته واکنشی از سوی فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی و مدیریتی استقلال به همراه نداشت.
حال باید تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر صبر کرد و دید چه اتفاقاتی حول مظاهری رخ خواهد داد. اینکه آیا او به شرایط کسالت بار در استقلال ادامه می‌دهد یا اینکه رضایت مسئولان باشگاه برای جدایی را را جلب خواهد کرد.

۲۵۷ ۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =