گاف عجیب فدراسیون دوومیدانی/عکس

میزان نوشت: فدراسیون دوومیدانی ایران در شرایطی تیخن را به ایران دعوت کرده بود که از وی به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا یاد کرده بود.

هشتم ماه گذشته (آذر) بود که ایوان تیخن، چهره نامدار و معروف دوومیدانی جهان به ایران آمد. وی که ریاست فدراسیون دوومیدانی بلاروس را به عهده دارد در شرایطی مهمان کشورمان بود که در خبر فدراسیون دوومیدانی از عبارت «نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا» برای وی استفاده شده بود؛ اما نکته عجیب و باورنکردنی اینکه تیخن نایب رئیس دوومیدانی اروپا نیست.

مسئولان فدراسیون دوومیدانی حتی زمینه دیدار تیخن با وزیر ورزش و همچنین دبیرکل کمیته ملی المپیک را هم فراهم کردند و وی علاوه بر این دیدارها از موزه ملی ورزش هم بازدید کرد. این که مسئولان فدراسیون دوومیدانی ایران تا این حد در خصوص مسائل بین‌الملل دچار ضعف هستند به هیچ عنوان باورنکردنی نیست. حتی کار به جایی رسید که به بهانه حضور تیخن در ایران نشست سه جانبه منطقه آزاد کیش، فدراسیون دو و میدانی و کنفدراسیون دو و میدانی اروپا در جزیره کیش به منظور برگزاری ماراتن کیش و همچنین برگزاری اردوهای مشترک دو و میدانی کاران کشورمان با دیگر قهرمانان از سایر کشورها هم برگزار شد.

با توجه یه موارد گفته شده این سوال مطرح شود که چرا رئیس فدراسیون ملی یک کشور تحت عنوان مسئول اروپایی به ایران می‌آید و حتی به عنوان نماینده کنفدراسیون اروپا هم در نشست‌های متعدد شرکت می‌کند. شنیده می‌شود افرادی خارج از فدراسیون در حضور تیخن در ایران نقش داشته‌اند و این افراد تیخن را به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا به فدراسیون دوومیدانی ایران معرفی کرده‌اند؛ هر چند این موضوع نمی‌تواند مسئولیت فدراسیون دوومیدانی ایران را در این گاف بزرگ کمتر کند. 

گاف عجیب فدراسیون دوومیدانی/عکسگاف عجیب فدراسیون دوومیدانی/عکس

بیشتر بخوانید:

256 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    خخخخخ ههههههه