ساخت مجسمه سرمربی مهدی طارمی در پورتو/عکس

باشگاه پورتو به پاس زحمات «سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از مجسمه او رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پورتو بعد از پیروزی تیم فوتبال این باشگاه برابر بنفیکا در مسابقات لیگ پرتغال و در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ به پاس زحمات سرجیو کونسیسائو، از مجسمه سرمربی این تیم رونمایی کرد. این مجسمه در موزه باشگاه پورتو قرار داده شده است و الهامی است از یکی از صحنه‌های بازی پورتو که کونسیسائو در کنار خط مشغول هدایت تیمش است.

«پینتو داکوشتا» رئیس باشگاه پورتو در مراسم رونمایی از مجسه این مربی گفت: این نشان دهنده اهمیت سرخیو کونسیسائو در پورتو است؛ هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی. او در زمان بسیار سختی برای باشگاه آمد و توانست عناوینی را که ما چهار سال بود فتح نکرده بودیم، دوباره به دست آورد.

تیم فوتبال پورتو پنجشنبه شب در هفته شانزدهم لیگ پرتغال موفق شد بنفیکا را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست بدهد تا همچنان صدرنشین لیگ پرتغال باقی بماند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن او بعد از ۱۱ بازی بشکند.

سرمربی پورتو تا روز دوشنبه به بازیکنانش استراحت داده است و پس از آن تمرینات پورتو برای بازی روز شنبه هفته آینده برابر استوریل آغاز خواهد شد.

ساخت مجسمه سرمربی مهدی طارمی در پورتو/عکس

ساخت مجسمه سرمربی مهدی طارمی در پورتو/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =