توقف‌بازی به خاطر حال بد هوادار/عکس

ورزش سه نوشت: دیدار دو تیم واتفورد و تاتنهام برای دقایقی به دلیل مشکل به وجود آمده برای یکی از هواداران تیم میزبان متوقف شد.

همین چند ماه پیش بود که کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی در جریان رقابت های یورو ۲۰۲۰ دچار حمله قلبی شده و لحظات تاثر برانگیزی را برای هواداران فوتبال رقم زد.

اما چندی پیش این اتفاق به شکل دیگری رخ داد. دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در اواخر نیمه اول و دقیقه ۴۱ به علت حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم سنت جیمزز پارک متوقف شد و هواداران با سر و صدای خود به حاضران در میدان نشان دادند روی سکوها اتفاقی رخ داده است.

در همان لحظات بود که این حادثه توسط سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر، داور این دیدار رسید. در ادامه داور و اریک دایر با نشان دادن علامت هایی مبنی بر مشکلات ضربان قلب، به کادر پزشکی کنار زمین اطلاع دادند شرایط این هوادار اورژانسی بوده و نیاز به تجهیزات احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور برای نجات جان او وجود دارد و در نهایت اقدامات لازم نیز انجام شد.

اما حالا یک بار دیگر این اتفاق در جریان دیدار بین دو تیم واتفورد و تاتنهام در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس رخ داده است. در دقیقه ۸۵ مسابقه و در حالی که بازی به اوج خود رسیده بود ناگهان کار متوقف شد. در واقع ماجرا از این قرار بود که یکی از هواداران حاضر در جایگاه ها دچار حمله قلبی شده و به همین خاطر بازی متوقف شد تا کادر پزشکی به وضعیت این هوادار رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

بعد از انجام مداواهای لازم روی این هوادار و پس از اینکه داور از بهبود حال او مطمئن شد مسابقه ادامه پیدا کرد و نهایتاً تاتنهام در لحظات پایانی گل پیروزی بخش را به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

توقف‌بازی به خاطر حال بد هوادار/عکس

توقف‌بازی به خاطر حال بد هوادار/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =