غزه با تصاویر شهید سلیمانی آراسته شد/عکس

ایرنا نوشت: خیابان‌ها و میدان‌های شهر غزه در دومین سالگرد شهادت سردار دلها با تصاویر شهید قاسم سلیمانی آراسته شد.

 محمد البریم (ابومجاهد) مدیر دفتر رسانه ای در کمیته مقاومت مردمی گفت به منظور اعلام وفاداری به حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگشت شهادت وی غزه یاد و خاطره وی را با تاکید بر مقاومت و اصول و ارزش ها و ادامه راه آن شهید سرافراز تا آزادسازی بیت المقدس شریف گرامی می دارد.
 

غزه با تصاویر شهید سلیمانی آراسته شد/عکس

ابومجاهد از سید الشهدای محور مقاومت به عنوان یکی از بخش های اصیل این راه نام برده و اظهار داشت: فرمانده حاج قاسم در راه  آزادسازی قدس شریف به ملکوت اعلی پیوست.

غزه با تصاویر شهید سلیمانی آراسته شد/عکس

البریم گفت: ما در سالگرد شهادت حاج قاسم وفاداری خود را نسبت به وی اعلام کرده و تاکید می کنیم که این سالروز و این راه و منش را ادامه خواهیم داد. راه و منشی که شهید قدس در پیشبرد آن نقش تاثیرگذاری ایفا نمود.

وی بر ادامه راه مردمی حاج قاسم  تاکید کرده و ابراز داشت: فلسطین هیچ گاه خون این شهید و ویژگی های والا و جهاد و مقاومت و حمایتش را از ملت فلسطین فراموش نخواهد کرد.

غزه با تصاویر شهید سلیمانی آراسته شد/عکس

البریم توضیح داد: برافراشته شدن تصاویر شهید قدس سلیمانی در معابر عمومی و محورهای اصلی شهر غزه در واقع در بردارنده پیام اعلام وفاداری از سوی مقاومت و ملت فلسطین نسبت به شخصیتی است که جانش را در راه بیت المقدس و فلسطین تقدیم کرد.

ابومجاهد مدیر دفتر رسانه ای در کمیته مقاومت مردمی در پایان مصاحبه خود با خبرنگار ایرنا در غزه ابراز داشت : ما نسبت به خون پاکی که در راه آزادسازی قدس و حمایت از مقاومت بر زمین جاری شد، تا آخرین نفس وفادار خواهیم ماند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =