اتصال تصفیه خانه رفع کدورت به خط انتقال شهرکرد

معاون بهره برداری و توسعه شرکت اب وفاضلاب استان از اتصال تصفیه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال شهرکردخبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مراد محمودی با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که در فصول بارندگی کدورت آب چشمه های کارستی تامین کننده آب آشامیدنی به میزانی بالاتر از حد استاندارد افزایش می یابد لزوم ایجاد تصفیه خانه کاهش کدورت آب را دو چندان نمود که شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین این مهم را عملیاتی نمود.

مهندسمحمودی افزود: پس از برگزاری جلسات هماهنگی و برآورد نیاز آبی مشترکین، مقدار آب مورد نیاز مصرف کنندگان تامین و در مخازن شهرکرد ذخیره گردید سپس عملیات اجرایی با حضور عوامل اجرایی و نظارتی شروع گردید که با توکل بر خداوند متعال به همراه تیم مجربی از جوشکاران هفشجانی توانستیم در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهیم.

نامبرده در خصوص تشریح این عملیات گفت: این خط انتقال آب فولادی که با سایز ۷۰۰ است در دو نقطه به طور دقیق برش داده شد و با اتصالاتی که از قبل آماده شده بودورودی و خروجی تصفیه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال وصل گردید.

وی افزو: با تکمیل این تصفیه خانه آب در فصول بارندگی دیگر مجبور نخواهیم بود آب این خط انتقال را از مدار بهره برداری خارج نماییم.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در پایان یاد آوری نمودتصفیه خانه کاهش کدورت آب شهرکرد توانایی تصفیه ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب را دارد.

قابل ذکر است حدود نیمی از آب آشامیدنی مرکز استان چهارمحال و بختیاری از این خط انتقال تامین می گردد که در فصول بارندگی تامین آب مشترکین را با مشکل مواجه می نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =