استقرار خدمات انتظامی و امدادی در جاده های لرستان

رئیس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به فصل سرما خدمات انتظامی و امدادی در محورهای مواصلاتی لرستان مستقر شده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ مصطفی دالوند در این رابطه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش باران در سطح استان، پلیس راه لرستان از شهروندان خواست به توصیه های پلیس توجه کنند.

وی ادامه داد: در هوای برفی و بارانی از گردش و انحراف ناگهانی خودداری و از ترمز کردن بی موقع بپرهیزید. و از فشار دادن ناگهانی پا بر روی پدال گاز یا برداشتن فشار از روی آن خودداری کنید.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: از سرعت زیاد در معابر یخ زده و هوای برفی بپرهیزد به خصوص وقتی که راه دارای دست انداز باشد. از رانندگی در لبه و شانه های راه و در یک سطح لغزنده، هنگامی که سرعت دارید از تغییر ناگهانی به دنده سنگین خودداری کنید.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: چنانچه به هر دلیلی خودروی شما دچار سر خوردگی شد، اعتماد به نفس داشته باشید و بر خود مسلط باشید زیرا در غیر این صورت نمی توانید تصمیم درستی بگیرید.

وی افزود: هنگام سرخوردن ماشین از ترمز کردن بپرهیزید، ضربه زدن به ترمز بر روی یخ، ترمز ها را قفل می کند و باعث سرخوردن بیشتر می شود.

سرهنگ دالوند ادامه داد: در صورت بارش برف و باران، شهروندان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. رانندگان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب حوادث احتمالی نشود.

وی گفت: پلیس راه استان لرستان، با آمادگی کامل در تمام راه های مواصلاتی برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =