قاضی‌زاده: دشمنان دنبال تخریب وجهه ایثارگران هستند

مهر نوشت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای اصلاح جامعه نیازمند الگو هستیم و بهترین الگوها ایثارگران بوده و دشمنان نیز به دنبال ضربه زدن به ایثارگران به منظور تخریب وجهه آنان هستند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز یکشنبه در همایش سراسری روحانیون شاغل و ائمه جماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تسلیت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، با بیان اینکه پایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط علما انجام شده، افزود: امام خمینی (ره) با هدفی فراتر از خدمات‌رسانی عادی دستور تأسیس بنیاد شهید را صادر کردند، هدفی که در بردارنده حفظ کرامت و رسیدگی به مسائل معیشتی ایثارگران در راستای کمال معنوی آنان بوده است. مأموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن در جهان است و جمیع این موارد کارهایی است که روحانیون در انجام آن تأثیر بسیار زیادی دارند.

وی ادامه داد: جامعه ایثارگری مظهر از خودگذشتگی و ایثار بوده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به هیچ عنوان طالب جبران مادی نبوده است.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: برای اصلاح جامعه نیازمند الگو هستیم و بهترین الگوها همین عزیزان هستند. دشمنان نیز این موضوع را در نظر دارند و به همین دلیل به دنبال ضربه‌زدن به ایثارگران به منظور تخریب وجهه آنان هستند. وظیفه امروز ما حفظ و حراست از این جامعه معزز و کرامت این عزیزان است و باید برای تحقق آن برنامه روشنی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

اختصاص سهیمه به ایثارگران در طرح جهش تولید مسکن

معاون توسعه بنیاد شهید : ۳۱ هزار میلیارد تومان کافی نیست ، ۱۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =