گل‌محمدی: هر بازی و ۳ امتیاز آن قدمی برای رسیدن به قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تیمش در تمام بازی‌های خانگی و خارج از خانه در پی کسب سه امتیاز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی خانگی را در پیش داریم که البته در همه بازی‌هایی که باید انجام بدهیم، تیم ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رود و گرفتن سه امتیاز همیشه هدف اصلی ما بوده است. حریف فردای ما، تیمی قابل احترام است که هم برای مربیان و بازیکنان آنها و هم برای هواداران زیادی که دارد، احترام قائلیم، اما در این بازی هم هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی ادامه داد: بازی فردا یک بازی حساس برای ما و مجموعه پرسپولیس است، چون باید روند پیروزی‌ها را دنبال کنیم و برای قهرمان شدن، مدعی اصلی باشیم. هر بازی و سه امتیازی که در پیش است، قدمی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر است و قطعاً فردا با انگیزه‌ای بالا و آمادگی خوب که در تیم‌مان وجود دارد، وارد میدان می‌شویم. روند ما در هفته‌های اخیر، روند خوبی بوده است و شکل تیمی‌مان نسبت به شروع فصل بهتر شده و می‌خواهیم یک بازی خوب انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به مصدومیت امید عالیشاه آیا از مهدی ترابی استفاده خواهد کرد، گفت: در مورد ترکیب باید بگویم، روال کار این است که قبل از بازی زیاد درباره آن صحبت نکنیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی همچنین راجع به ناراحتی عیسی آل‌کثیر از اینکه در دیدار مقابل ذوب‌آهن پنالتی پرسپولیس را نزد، موضوعی که واکنش علی کریمی را هم به دنبال داشته و او گفته مهاجم است پرسپولیس باید روی گلزنی در روند بازی تمرکز کند، گفت: پنالتی‌زن تیم ما مشخص است و تا زمانی که مهدی ترابی در زمین باشد، پنالتی‌زن اول تیم خواهد بود. عیسی هم بازیکنی است که دوست دارد گل بزند، به تیم کمک کند و زحمت زیادی هم برای رسیدن به گلزنی می‌کشد. او در آن صحنه هم دوست داشت یکی از گلزن‌ها باشد و روند گلزنی‌اش را بهتر کند. این مسائل در هر تیمی ممکن است رخ بدهد و مسئله‌ای نیست که زیاد درباره آن صحبت و آن را بزرگنمایی کنیم. عیسی خودش هم خیلی راحت پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند و مسئله‌ای نیست که زیاد درباره آن صحبت کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکن تاجیکستانی این تیم شرایطی دارد که در لیست 18 نفره باشد، اظهار داشت: بله، او از بازی قبل در لیست ما بود. این بازیکن می‌تواند در صورت نیاز وارد زمین شود. یکی دیگر از بازیکنان تاجیکستانی ما هم مصدوم شده، اما دیگری در لیست ماست و اگر نیاز شد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی این تیم که گویا یک بازیکن برزیلی در لیست سرخپوشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله بیشتر گمانه‌زنی بوده و هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه و هیچ گزینه‌ای از طرف ما و کادر فنی برای جذب بازیکن برزیلی مطرح نبوده و انجام نشده است. چهار هفته دیگر تا نیم‌فصل فاصله داریم و جام حذفی هم هست که پنج هفته فشرده، سخت و سرنوشت‌ساز برای ما خواهد بود. الان صد درصد تمرکز ما روی بازی‌هاست و به نقل‌وانتقالات وارد نشدیم. بعد از نیم‌فصل 20 روزی برای تقویت تیم وقت داریم که اگر برای جایی بازیکنی مورد نیاز بود، تصمیم‌گیری کنیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =