ترمز استقلال را یک استقلالی کشید!

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید.

در دقایق اول این بازی، توپ بیش‌تر روی هوا بود و دو تیم بیش‌تر روی نبردهای هوایی با یکدیگر رقابت کردند.

در دقیقه ۱۱ این بازی، داور مسابقه به علت خطای هند بازیکن آلومینیوم، به سود استقلال پنالتی گرفت. پس از این تصمیم، رسول خطیبی به این پنالتی اعتراض کرد و دقایقی بازی متوقف شد.

 در این بین حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم از سوی داور کارت زرد دریافت کرد اما در نهایت کوین یامگا موفق شد در دقیقه ۱۸ گل اول این بازی را به ثمر برساند.

آلومینیوم پس از دریافت گل اول مقداری جلو کشید و سعی کرد در نیمه اول گل خورده خود را جبران کند اما فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان خطیبی نتوانست این تیم را به گل برساند.

در ادامه بازی شکل درگیرانه‌تری به خود پیدا کرد و در این بین استقلال تلاش کرد تا بازی را به نفع خود مدیریت کند.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول فرصت خاصی روی دروازه آلومینوم ایجاد نکرد و شاگردان خطیبی نیز در نهایت نتوانستند در نیمه اول کاری از پیش ببرند و در نهایت این بازی در پایان این نیمه با تساوی یک گله آبی‌پوشان به پایان رسید.

پیش از شروع بازی کادرفنی تیم فوتبال استقلال به حضور تماشاگر در جایگاه ویژه استادیوم امام خمینی اراک اعتراض کرد. فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها در این بین تاکید کرد اگر این مساله مدیریت نشود، تیمش به میدان نخواهد رفت که ظاهرا این مشکل توسط مسوولان ورزشگاه مرتفع شد.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی نیمه دوم را با یک تعویض در نفرات و یک تغییر سیستم اساسی آغاز کرد و آرش رضاوند را به جای آرمان رمضانی وارد زمین کرد تا چنین به نظر آید قصد دارد در نیمه دوم بیشتر جنبه احتیاط را در نظر داشته باشد.

آلومینیوم از ابتدای نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفت و با روی آوردن به فوتبال تهاجمی استقلال را در یک سوم دفاعی خودش تحت فشار قرار داد؛ و در این دقایق مدافعان استقلال به همراه سید حسین حسینی مقابل حملات نسبتاً زهر دار آلومینیوم ایستادگی می‌کردند. در دقیقه ۶۵ و در ادامه ضربه سر خطرناک مهدی قاید رحمتی را سید حسین حسینی مهار کرد.

در حالی که استقلال در این نیمه عقب نشینی محسوسی داشت، آلومینیوم به فشار حملاتش تا دقایق پایانی ادامه داد و توانست از همین طریق به گل تساوی برسد. در دقیقه ۹۲ میثم مجیدی بازیکن تعویضی آلومینیوم که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، با یک شوت گل تساوی را به ثمر رساند تا استقلال از رسیدن به یک پیروزی دیگر باز بماند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 1
    مجیدی خودت در اوج خداحافظی کن.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 1
    اقای مجیدی مربیان بزرگ همیشه از اشتباهات خود درس می گیرند .شما از باخت و بازی دفاعی در مقابل فجرسپاسی درس نگرفتی و تیم به دفاع بردی و همون بلا سرتیم آوردی که قبلا از همون سوراخ گزیده شده بود .درواقع الان 4 امتیاز مفت از دست دادیم .
  • پرستو IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 1
    واقعا تاسف برانگیزه. مقصر خودمان هستیم. با این نوع بازی خودمان اجازه می دهیم، تیم های کوچکی چون آلومینیوم اینطور برابر ما مدعی باشند. بعضی از بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تاج سر فوتبال آسیا را ندارند و حتی سرمربی تیم.. فرهاد مجیدی در حد مربیگری تیم بزرگ ما نیست.