مربی تراکتور بعد از باخت به پرسپولیس بهانه نیاورد!

سرمربی کروات تراکتور با وجود شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت:نمی‌دانم پنالتی حریف درست بود یا نبود اما عملکرد داوری تاثیری زیادی روی بازی نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زوونیمیر سولدو، سرمربی کروات تراکتور بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی پایاپایی مقابل این تیم انجام دادیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما بازیکنانم فرصت‌های خوبی را از دست دادند. نیمه اول شاهد چندین موقعیت بودیم که بازیکنانم با بی‌دقتی از دست دادند. تمام تلاش ما در نیمه دوم این بود که حریف به گل برسد. در مجموع از کار تیم راضی هستم.

سرمربی تراکتور درباره اعلام پنالتی علیه تیمش گفت: نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود اما عملکرد داوری تاثیری زیادی روی بازی نداشت.

او درباره آینده کاری خود در تراکتور و سخت‌تر شدن وضعیت تیمش گفت: بارها گفتم که تراکتور با شرایطی که دارد، سال سختی خواهد داشت. تلاش می‌کنیم از این شرایط خارج شویم.

سرمربی کروات تراکتور درباره درباره تقویت این تیم در پایان نیم فصل نخست با جذب بازیکنان ایرانی یا خارجی گفت: کار تراکتور سخت است. پیدا کردن بازیکن خوب در ایران سخت شده است.  با تمام تلاشی که کردیم، بازیکنان خارجی خوبی نصیبمان نشد. اکثر بازیکنان یا فصل را از دست داده‌اند  یا آماده نیستند. تلاش می‌کنیم در نیم فصل یکی، دو بازیکن اضافه شود.

سولدو درباره بلاتکلیفی تیمش به جهت شرایط مدیریتی اظهار کرد: واقعا این موضوع در حوزه کاری من نیست. من کار فنی تیم را در اختیار دارم. در این باره باید با باشگاه صحبت کنید.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس مشخص شد

اولین واکنش رشید مظاهری به ماجرای پرسپولیسی شدنش

پرسپولیس با تراکتور به یک قدمی استقلال رسید

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    قابل توجه یحیی گلممدی