انتخابات کوچکی که محمد قوچانی برای مجله‌اش برگزار می‌کند

پنجمین شماره از نشریه «آگاهی نو» به سردبیری محمد قوچانی با قیمت ۸۰ هزارتومان در حال پیش فروش است. او در اینستاگرامش، این شیوه فروش را مشابه روزهای انتخابات دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش فروش پنجمین شماره از مجله «آگاهی نو» که رویکردی اجتماعی و سیاسی دارد، در حال انجام است.

سردبیر، صاحب امتیاز و مدیر مسئول این مجله، محمد قوچانی، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش در باره پیش‌فروش جلد پنجم «آگاهی نو»، نوشتاری اینستاگرامی را منتشر کرده که بخش‌هایی از آن به شرح زیر است: 

«بیست چهار ساعت گذشته تجربه جالبی بود، مثل روز پس از انتخابات بود، مثل دوره جوانی که ناظر صندوق‌های رای بودیم و هر تک رای مردم ما را خوشحال می‌کرد. گرچه دیگر انتخاب سیاست‌مداران هیجانی بر نمی‌انگیزد و انتخابات ملال‌آور شده، اما گویی فرهنگ همیشه زنده است. اگر سیاست‌مداران هر چهار سال یک‌بار وعده می‌دهند، ما باید هر ماه از مردم رای بگیریم و از ظهر دیروز تا امروز هم چنین بود: هر چند دقیقه یک پیام محبت‌آمیز از مخاطبان می‌رسد. تا کنون بیش از چهار صد نسخه مجله پیش خرید شده است. دوستانی بودند که بیشتر از یک نسخه خریده‌اند. گروهی نتوانسته‌اند بیشتر از یک جلد بخرند اما در حد توان خود به ما سرمایه داده‌اند. ما سعی داریم جدی باشیم و جنجالی نباشیم، افشاگری نمی‌کنیم و اندکی هم محتاطیم، از ادب و فلسفه و اندیشه می‌نویسیم، بلند و گاه سخت می‌نویسم، اما گروهی اندک هستند که این سبک را می‌پسندند و این مایه امید است، به احترام شما کلاه از سر برمی‌داریم.»

مجله «آگاهی نو»، از ۱۸ دی به دست کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌رسد.

۵۷۵۷ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =