تصویب برنامه درسی مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد در شورای عالی انقلاب فرهنگی

ایلنا نوشت: جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل به منظور ادامه بررسی سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حداد عادل با اشاره به اینکه حفظ میراث فرهنگی یک وظیفه دینی است، بیان کرد: رشته مدیریت میراث فرهنگی از جنبه راهبردی اهمیت به سزایی دارد و موضوع حفاظت از میراث فرهنگی را می‌تواند به یک وظیفه ملی و دینی تبدیل کند.

وی افزود: طراحی این رشته هم به راهبرد حفاظت از میراث فرهنگی کمک می‌کند و هم می‌تواند مدیران عرصه میراث فرهنگی را در کشور تربیت کند و ذخیره‌ای برای کشور فراهم بیاورد.

در ابتدای این جلسه خداداد حسینی تغییرات و اصلاحات برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد را توضیح داد و نیز گزارشی از فعالیت‌های کارگروه در این زمینه به اعضای شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد و در ادامه آقای دکتر پورفرج توضیحات تکمیلی و جزئیات رسیدگی به برنامه را در گزارشی کوتاه ارائه کرد.

گفتنی است؛ در جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد به اتفاق آراء به تصویب رسید.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =