پیام عاشقانه سردار برای همسرش در اینستاگرام

سردار آزمون در لایوی اینستاگرامی به حواشی شکل گرفته واکنش نشان داد و درباره مسائل مختلف از جمله انتقالش به لیون و ماجرای کنعانی‌زادگان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران که این روزها شایعات و اخبار زیادی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح می‌شود، در صفحه شخصی‌اش به صورت زنده با دنبال‌کنندگان خود به صحبت پرداخت و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

آزمون در این گفتگوی زنده به ماجرای حسین کنعانی‌زادگان و حواشی شکل گرفته واکنش نشان داد و هم‌چنین درباره شایعات مطرح شده درباره آینده فوتبالی‌اش، زیباترین گل سال و کاندیداتوری مهدی طارمی و شرایط تیم‌های ایرانی هم صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

مشروح صحبت‌های آزمون را در ادامه می‌خوانید:

کنعانی‌زادگان را از بچگی می‌شناسم و این حرف‌ها صحت ندارد

واقعا من یکبار حاضر هستم که درباره این مسئله صحبت کنم و دیگر هم تمایلی به صحبت در این موضوع ندارم، این حرف‌ها مزخرف است؛ کنعانی‌زادگان را من از بچگی می‌شناسم و می‌دانم که این صحبت‌ها هیچ واقعیتی ندارد. هر چیزی شود و در هر شرایطی، من پشت رفیق‌هایم هستم و پشت‌شان را خالی نمی‌کنم. اگر بخواهم بین دو چیز قرار بگیرم، قطعا طرف دوستان خودم خواهم بود آن‌هم کسی که از بچگی من را می‌شناسد.

با این عملکرد و کارنامه باید دیگر چه کار کنم؟

وقتی در زنیت بازی می‌کنم، آنقدر کیفیت فنی تیم بالاست و هافبک‌هایمان از برزیل هستند که کیفیت‌شان از من بالاتر است؛ من اگر حرکتی کنم، آن‌ها آنقدر کیفیت‌شان بالاست و آنقدر اعتماد به نفس خوبی دارند که می‌توانند در دهانه دروازه برای من موقعیت بسازند اما در تیم ملی همه چیز مثل تاکتیک و ... بوده و شاید من بد بازی می‌کنم اما تا الان همه کار کرده‌ام. من سومین گلزن تاریخ فوتبال ملی ایران هستم و بارها برای تیم ملی گل زده‌ام و گل ساخته‌ام و توانسته‌ام بدرخشم، دیگر باید چه کنم، آیا باید مارادونا باشم؟ خیلی انتظارات از من بالاست. الان نمی‌توانید از من ایراد بگیرید در این سن و سال.

بیشتر بخوانید:

رسانه‌ها از چیزهایی می‌نویسند که خود من هم خبر ندارم

خیلی این حرف‌ها زشت است، نمی‌دانم چرا رسانه‌ها زودتر از من خبرهایی می‌زنند که من اصلاً خودم هیچ خبری ندارم و این مسئله اصلا حقیقت ندارد. من چند پیشنهاد دارم اما الان نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. واقعا خبر زشتی بود که مادر من در پاریس به دنبال خانه برایم است چون مادرم در گنبد بود. خیلی دوست دارم بگویم از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارم، اما می‌ترسم از حرف‌هایم سواستفاده کنند؛ این‌که در روزنامه‌ها می‌خوانم سردار با فلان تیم به توافق رسید، درست نیست. نمی‌دانم چطور از کار شخصی من آن‌ها خبر دارند در شرایطی که من خبر ندارم و از طرف من هم می‌زنند!

پیام عاشقانه سردار برای همسرش در اینستاگرام

به نظر من گل طارمی، گل سال فوتبال جهان است

قطعا گل طارمی زیباترین گل دنیا بوده است، برای من فرقی ندارد که کدام گل انتخاب شود اما برای من زیباترین گل، گل طارمی است؛ درباره دعوت او به تیم ملی هم باید بگویم که این اتفاق رخ داده و مهدی طارمی در اردوی جدید خواهد بود و دوباره دورهم جمع خواهیم شد. نمی‌دانم چطور می‌شود به مهدی طارمی رأی داد اما من هنوز به آن درجه نرسیدم که بخواهم به طارمی رأی بدهم.

اگر به عقب برگردم، سمتِ سپاهان نمی‌روم

تیم قبلی من روبین کازان بود اما سپاهان تیم خیلی خوبی است؛ من همیشه دیده‌ام که نظم اولین چیزی بوده که در سپاهان بوده، موقعی‌ای که آقای ساکت آمد، فکر می‌کنم سپاهان اصلی را دوباره به رخ همه کشید. امیدوارم که تیم سپاهان در آینده تیم بسیار خوب‌تری شود و هر کدام از نماینده‌های ایرانی قهرمان آسیا شوند، برای من به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است. در سپاهان به من بازی نمی‌رسید و نمی‌دانم باید تعریف کنم یا نه. من فقط 2 بار در فهرست 18 نفره بودم ولی می‌دانم که من خیلی در آنجا سختی کشیدم و اگر دوباره برگردم اصلا سمت آن تیم نمی‌روم.

امیدوارم تراکتور به دوران اوجش بازگردد

من تراکتور نبودم اما اولین چیزی که من خیلی از این تیم دوست داشتم به واسطه هوادارانش بود؛ سبک تشویق کردن‌شان و ... خیلی من را به سمت تراکتور برد. الان فکر کنم تراکتور اوضاعش خوب نیست اما امیدوارم دوباره تراکتور خیلی سریع به دوران اوجش بازگردد.

پرسپولیس خیلی خوب است اما هیچ تیمی برای من تراکتور نمی‌شود

پرسپولیس در این سال‌ها تیم یکدستی بوده و توانسته قهرمان شود و به نظرم این قهرمانی به خوبی شرایط این تیم را نشان می‌دهد؛ اینکه بازیکنان در تیم قهرمان یکدل باشند، بسیار مهم است که فکر می‌کنم در پرسپولیس این مسئله بود و این برای تیم قهرمان خیلی مهم است. تیم پرسپولیس هم ماشالله دارد و هواداران خیلی خوب و امیدوارم بترکانند، البته که هیچی برای من تراکتور نمی‌شود!
الان فکر می‌کنم همه از استقلال راضی باشند

استقلال هم تیم خیلی خوبی است و من واقعا این تیم را خیلی دوست دارم، دوستان خیلی خیلی خوب من هم اونجا باشند و الان فکر می‌کنم همه از استقلال راضی باشند.

تیم ملی یکدستی داریم

در تیم ملی من با همه خوب هستم، خداراشکر در تیم ملی، بازیکنی را نداریم که بخواهم خودش را برای دیگران بگیرد یا خودش را بالاتر از تیم بداند؛ من خداوکیلی با همه خوب هستم و صددرصد به جام جهانی صعود کنیم.

خوشبخت‌ترین آدم روی کره زمین هستم

جای آناهیتا واقعا خالی است، تنها کسی بود که در بدترین شرایط و در روزهای سخت، کنارم بود و نگذاشت که من تنها باشم و دختری بوده که واقعا به من تا توانست راه درست را نشان داد؛ نمی‌دانم چطور از او تشکر کنم، اول درست است که خانواده من بودند در روزهای سختم اما آن کسی که در کنار من زندگی می‌کرد، برای من خیلی مهم بود و چقدر خوب توانست به من کمک کند. دست او درد نکند و از همینجا به او می‌گویم که چقدر دوستش دارم، من واقعا بابت داشتن او خوشبخت‌ترین آدم روی کره زمین هستم. خانواده من او را خیلی دوست دارند و خانواده او هم من را بسیار دوست دارند، البته او الان در کنار من نیست و من در دبی حضور دارم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 2
    ساغول کیشی
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    تشکر هواداران تراکتور همه مخلص تو هستند