اعلام آمادگی شرکت عمران برای میزبانی از گردشگران نوروزی ۱۴۰۱

عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش از اعلام آمادگی برای میزبانی از گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : طبق پیش بینی ها و در صورت استمرار شرایط فعلی مهار بیماری کرونا، نوروز امسال شمار زیادی از هموطنان میهمان جزیره کیش خواهند بود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، در نخستین جلسه ستاد نوروزی این شرکت که با حضور مدیر عامل و رییس هیات مدیره ، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران و روسای کمیته های فرعی مختلف این ستاد،  در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد ، راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی با رعایت ضوابط بهداشتی و همچنین تامین زیر ساخت های ضروری و نیازمندیهای بخش های مختلف بررسی شد.

عبدالنبی شرفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات که ریاست کمیته اصلی اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد با اعلام آمادگی برای میزبانی از گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ اظهار داشت : طبق پیش بینی ها و در صورت استمرار شرایط فعلی مهار بیماری کرونا، نوروز امسال شمار زیادی از هموطنان میهمان جزیره کیش خواهند بود .

وی افزود : توسعه فضای سبز و ایجاد شادابی و نشاط در فضای شهری ، رنگ آمیزی جداول و جداره های شهری ، تمهیداتی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی و آماده سازی کمپ های چادری برای اسکان گردشگران از جمله مواردی است که در ماه های آینده اجرایی می شود.

عبدالنبی شرفی با بیان اینکه تمام ظرفیت های موجود برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی بکار گرفته خواهد شد گفت: انسجام میان بخشی و تعامل همدلانه کمیته های مختلف در کنار برنامه ریزی درست و انظباط کاری سبب خواهد شد تا نوروز امسال مسافران کیش از خدمات شهری مطلوبی برخوردار شوند.

ارائه برنامه های نوروزی هر یک از معاونت ها و بخش های مختلف با هدف آماده سازی نیازمندی ها و تامین اعتبار لازم ، آماده سازی کمپ ها و زیر ساخت های ضروری از جمله سرویس های بهداشتی و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در این مناطق و نرخ گذاری خدمات در این مجموعه های اقامتی ، ارائه راهکارهایی برای شرایط ناشی از بارندگی های شدید و مدیریت بحران ، تهیه بسته های فرهنگی شامل ادعیه و دعاهای روز ، مستند سازی فعالیت کمیته های مختلف و اطلاع رسانی گسترده در سطح ملی و محلی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه احکام روسا و اعضای کمیته های مختلف فرعی ستاد نوروزی شرکت عمران، آب و خدمات به آنان اعطاء شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =