مدیر سابق باشگاه استقلال یک‌سری خرابکاری کرده بود!

خبر ورزشی نوشت: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به حذف رسمی سرخابی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

سید حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در دوران مدیریتی آقای سلطانی‌فر در ورزش ایران، فوتبال ما دچار مشکلات زیادی شد و در نهایت ما شاهد این اتفاق هستیم. آقای سجادی در این مدت خواست تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام دهد اما وقتی زیرساخت‌ها خراب باشد، نمی‌توان کار خاصی انجام داد. الان کلی هوادار برای چنین مساله‌ای بسیار غمگین هستند.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای چه کارهایی انجام داده بود؟ گفت: وزارت‌خانه و باشگاه‌ها تمام تلاش خود را کردند اما قبل از اینکه این اتفاق می‌افتاد باید امور مربوطه انجام می‌شد و مشکلاتی که در وزارت‌خانه قبل پیش آمده بود، در این مسیر خیلی تاثیرگذار بود. من چند مورد را سراغ دارم که وزارت‌خانه قبل می‌خواست در این دوره به وقوع بپیوندد. ساختار از قبل خراب بوده است و یک نفر نمی‌تواند همه مشکلات را به یک‌باره حل کند.

کریمی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در این مدت با چه چالش‌هایی روبرو بود؟ گفت: از وقتی که این اتفاق افتاد، باشگاه‌ها جلسات متعددی برگزار کرد اما مشکلات فراتر از این بود که باشگاه بخواهد حل کند. به طور مثال مدیر سابق باشگاه استقلال یک سری خرابکاری کرده بود و مدیران قبل از او هم کارهایی انجام داده بودند و این‌ها روی هم انباشته شده بود و باید این‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. اگر قرار باشد همه مشکلات برطرف شود، باید زمان زیادی صرف شود. من یک سوالی دارم. افرادی که این مدیران را انتخاب کردند، واقعا حاضر بودند که اینها را مدیر شرکت خصوصی خودشان بگذارند؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به فرصت یک ساله فوتبال ایران برای رفع مشکلات موجود، قرار است چه اقداماتی صورت بگیرد؟ گفت: ما اول باید مشکلات قبلی را حل کنیم. سردار آجورلو واقعا دارد تلاش می‌کند و هر روز هم جلسه دارد برگزار می‌شود و با وزارت‌خانه هم دارد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد تا بتوانیم مشکلات را برای یکسال آینده حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

رسمی؛ حذف پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا

تکلیف بازگشت بیرانوند به پرسپولیس مشخص شد

دادگاه خانواده به اندازه پرسپولیس پرونده ندارد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =