دهه فجر فرصتی برای اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کرد و از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان تجلیل و تقدیر بعمل آورد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی آشتاب گفت : با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه باید در رفع مسائل و مشکلات مردم به خصوص جامعه هدف تلاش کنیم .

 علی آشتاب در جلسه کمیته کارگری دهه فجر لرستان با بیان اینکه جامعه کار  و تلاش همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند اظهار کرد : دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کرد و از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان تجلیل و تقدیر بعمل آورد .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم را یکی از وظایف اصلی مسئولین عنوان کرد و گفت : باید فرصت مناسبی را برای دیدار با کارگران ، کارفرمایان و تعاونگران استان فراهم کرد تا بتوان با دغدغه و مشکلان این قشر پرتلاش آشنا شد و گامی در جهت رفع این مسائل در این ایام برداشت .

وی به برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر استان اشاره کرد و افزود : غبار روبی گلزار شهدا ، نواختن زنگ انقلاب در واحدهای کارگری ، دیدار با خانواده های معزز شهدای کارگر ، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ، بازدید از واحدهای اقتصادی استان ، دیدار چهره به چهره با کارگران و شرکت باشکوه جامعه کار و تلاش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از برنامه های کمیته کارگری دهه فجر می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =