۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷

خودرو ماکسیما تا پایان سال از خطوط تولید شرکت پارس خودرو خارج می شود.

سعید مدنی مدیرعامل شرکت پارس خودرو، با بیان این مطلب از جایگزینی نیسان "تینا" به جای محصول ماکسیما در خطوط تولید این شرکت خبر داد.

وی با توجه به اینکه در حال حاضر روزانه پنج دستگاه نیسان "تینا" در پارس خودرو تولید می شود از رفع برخی مشکلات برای تولید نیسان قشقایی خبر داد و اضافه کرد: با رفع برخی مشکلات گمرکی برای ورود قطعات قشقایی، به زودی شاهد ادامه تولید این خودرو در پارس خودرو خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پارس خودرو با بیان اینکه هم اکنون روزانه 260 دستگاه تندر90 و 48 دستگاه مگان در پارس خودرو تولید می شود، تصریح کرد: تا شهریورماه امسال تولید محصولات گروه رنو را به روزانه 400 دستگاه افزایش خواهیم داد.

مدنی میانگین تولید روزانه خودرو در این شرکت برای سال گذشته را یک هزار و 150 دستگاه دانست که با برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد به یک هزار و 400 دستگاه تا پایان امسال خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تولید تندر90 ای.صفر و ای.1 در پارس خودرو انجام نخواهد شد، در خصوص مسئله تجمیع تولید تندر90 در یک شرکت خودروسازی گفت: این موضوع همچنان ناتمام باقی مانده است!

مدنی همچنین داخلی سازی تندر90 را 65 درصد اعلام کرد که این رقم قابل افزایش است و یادآور شد: امسال تولید 85 هزار دستگاه تندر90 را برنامه ریزی کرده ایم.

مدیرعامل پارس خودرو مهمترین راهکار پیش رو برای کاهش قیمت محصولات را افزایش تولید دانست و از وجود برنامه تولید یک خودرو ارزان قیمت داخلی در این شرکت خودروسازی اظهار بی اطلاعی کرد!

مدیرعامل پارس خودرو در خصوص تولید خودرو ارزان قیمت و جدید در این شرکت خودروسازی خاطرنشان کرد: در سفر آتی به ژاپن تکلیف خودرو جدید این شرکت که قیمتی کمتر از 150 میلیون ریال دارد مشخص خواهد شد./221/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =