استقبال از پخش ویژه‌نامه‌های فاطمیه همراه اول

پخش ویژه‌برنامه‌های تولیدی همراه اول به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم ها قرار گرفت.

ویژه برنامه باب القبله توانست به بیش از 2 میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به 98.3 ترابایت و 3.3 گیگابایت رسید.

ویژه برنامه قدمگاه نیز به بیش از 1.6 میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از 12.7 هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب 80.3 ترابایت و 4.45 گیگابایت ثبت شد.

ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری در ایام فاطمیه، میزبان مهمانانی همچون گلاره عباسی، شبنم قلی خانی، فریبا نادری، لاله اسکندری و سوسن پرور بود. قدمگاه نیز با اجرای سیدجواد هاشمی به میزبانی از غلامرضا صنعتگر، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی پرداخت.

همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی و تولید ویژه‌برنامه‌های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مذهبی این ایام داشته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =