درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان/ ۱۲۰۰ کیلو مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان،از کشف یک تن و ۱۹۹ کیلو مواد افیونی و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شهرستان‌های جنوب استان با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌  سردار احمد طاهری اظهار داشت:  شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات اطلاعاتی، در دو عملیات همزمان یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و چندین دستگاه موتورسیکلت در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در منطقه گٌشت –سراوان و  مهرستان- ایرانشهر  جنوب استان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این در گیری مسلحانه سوداگران مرگ با رها کردن خودرو و موتورسیکلت ها به سمت ارتفاعات منطقه  فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری ۲ سوداگر، تصریح کرد:  در این عملیات در بازرسی از خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده از قاچاقچیان، یک تن و ۱۹۹ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید: 

کشف۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در چهارمحال و بختیاری

نزدیک به ۳۵۰۰ بطری مشروبات الکلی توسط رزم‌ناو نابود شد/ عکس

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =