طراحی سایت را به فریلنسرهای ژاکت سرویس بسپارید

در دنیای امروز با توجه به گسترش روز افزون اینترنت همه کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش ‌می‌روند و محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به مردم معرفی می‌کنند.

در دنیای امروز با توجه به گسترش روز افزون اینترنت همه کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش ‌می‌روند و محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به مردم معرفی می‌کنند. تعداد مشتریان کسب و کارهای اینترنتی به مراتب بیشتر از کسب و کارهای سنتی است. بنابراین اولین قدم برای حضور موثر در دنیای اینترنت برای هر نوع کسب و کاری، طراحی سایت فروشگاهی است. برای طراحی سایت همواره باید به دنبال شرکت‌های معتبری باشید که خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهند. یکی از شرکت‌های مشهور و معتبری که دارای مجوز رسمی فعالیت است و خدمات متنوع خود شامل طراحی سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، آموزشی و غیره را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد، ژاکت سرویس است. این شرکت قادر است تمام نیازهای مشتریان خود را از طریق فریلنسر هایش برآورده کند. در این مقاله به معرفی خدمات طراحی سایت در ژاکت سرویس میپردازیم.

خدمات طراحی سایت

  • حسن سابقه و جلب اعتماد مشتریان: یکی از مهمترین ویژگی‌های ژاکت سرویس به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت حسن سابقه و جلب اعتماد مشتریان است. برای پی بردن به توانایی‌های یک فریلنسر در زمینه طراحی سایت ابتدا باید دانش فنی و تخصص او و همچنین نمونه کارهای فرد موردنظر را بررسی کرد. یک فریلنسر خوب باید بهترین نمونه کارهای خودش را داخل صفحه اختصاصی خودش قرار دهید. برای اطمینان از حرفه‌ای بودن فرد موردنظر حتما نمونه‌کارهایی را که انجام داده است را مشاهده کنید. در صفحه اختصاصی هر طراح سایت لیستی از مهارت‌های او و همچنین نمونه کارهای موفق قبلی وی قرار دارد که می‌توانید با توجه به آن‌ها فرد موردنظر خودتان را انتخاب کنید
  • تعهد کاری و تحویل پروژه در زمان مقرر: یکی دیگر از ویژگی‌های فریلنسرهای ژاکت سرویس این است که به تمام مسئولیت‌های خود پایبند و متعهد می‌باشند و پروژه‌هایی را که قبول کرده اند در زمان مشخص شده تحویل می‌دهند. 
  • طراحی سایت با رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ژاکت سرویس توجه به اصول سئو و بهینه‌سازی سایت است‌.‌ سئو فرآیندی مفید اما زمان‌بر است و به صورت مستمر باید ادامه داشته باشد تا به این وسیله سایت مورد نظر به برترین جایگاه‌های موتورهای جستجو مانند گوگل دست پیدا کند. برای موفقیت در سئو از سه روش سئو تکنیکال، بازاریابی محتوا و لینک سازی هدفمند استفاده می‌شود. سئو تکنیکال بر عهده فریلنسر انتخابی شما است و شامل مواردی مانند افزایش سرعت سایت، رعایت استانداردهای کد نویسی، طراحی سایت واکنش‌گرا یا ریسپانسیو است. سایت‌های واکنش‌گرا در تمام دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ به نمایش در می‌آید.
  • دریافت هزینه‌های متعارف برای طراحی سایت: هزینه‌هایی که برای خدمات طراحی سایت‌ مانند طراحی سایت فروشگاهی، آموزشی، شرکتی و غیره توسط این فریلنسرهای ژاکت دریافت می‌شود، با توجه به درخواست‌ها و توقعات مشتریان متفاوت است. بعضی از فریلنسرهای طراحی سایت برای ارائه خدمات طراحی سایت هزینه‌های سرسام‌آوری و بسیار زیادی دریافت می‌کنند و برخی دیگر برای جذب مشتری‌های بیشتر به هزینه ناچیز راضی می‌شوند. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که هزینه‌ای که برای طراحی سایت پرداخت می‌کنید باید متناسب با امکاناتی باشد که در سایت کسب و کار ارائه شده است.
  • ارائه خدمات پشتیبانی: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ژاکت سرویس پشتیبانی مناسب و به موقع این شرکت معتبر از مشتریان است. اکثر مشتریان از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و بلند مدت این شرکت کمال رضایت را دارند. همه کسب و کارها پس از طراحی سایت به پشتیبانی آموزشی و فنی نیاز دارند. زیرا صاحبان مشاغل مختلف برای باقی ماندن در رتبه‌های برتر گوگل باید از آموزش سئو و تولید محتوا که طی مشاوره رایگان توسط تیم پشتیبانی ارائه می‌شود، استفاده کنند و از سایت‌های رقیب متمایز باشند.
  • ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ: شرکت طراحی سایت ژاکت سرویس علاوه بر مواردی که ذکر کردیم در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز به مشتریان خود کمک می‌کند که به سود بسیار خوبی دست پیدا کنند. سایت‌هایی در کسب درآمد بیشتر موفق‌تر هستند که به دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی آن‌ها توجه ویژه‌ای شده باشد. خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. هر یک از این موارد به افزایش فروش محصولات و سودآوری بیشتر سایت کمک خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی

هر کسب و کاری قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید اهداف خود را از این کار مشخص کند و مواردی را که برای سایت خود نیاز دارد، بر روی کاغذ پیاده کند. کسانی که بدون برنامه‌ریزی و مشخص کردن اهداف خود اقدام به طراحی سایت می‌کنند، معمولا نتیجه رضایت‌بخشی کسب نخواهند کرد. مهمترین هدف از طراحی سایت کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو مانند گوگل و کسب سود بیشتر است. این امر زمانی محقق خواهد شد که بعد از مشخص کردن اهداف به سراغ یک شرکت حرفه‌ای در زمینه خدمات طراحی سایت مانند ژاکت سرویس بروید.

داشتن وب سایت برای کسب و کارها مزایای بسیار زیادی دارد، یکی از مهمترین مزایای داشتن سایت کمک به توسعه برند و شناخته شدن آن است. بیش از ۶۰ درصد کاربران اینترنت فقط روی نتیجه اول گوگل کلیک می‌کنند. زمانی که یک شرکت معتبر طراحی سایت را بر عهده می‌گیرد، با سئو و بهینه‌سازی سایت موفق می‌شود که رتبه‌های برتر گوگل را از آن کسب و کار مورد نظر کند و از این طریق تعداد مشتریانی که از طریق کلیک کردن وارد سایت شده‌اند، افزایش یاید. این موضوع به بازاریابی و افزایش اعتبار نیز کمک می‌کند. کسب و کارهایی که سایت دارند و رتبه‌های خوبی را در گوگل کسب کرده‌اند، در بین مشتریان از اعتبار و شهرت بالایی برحوردار هستند.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی توسط فریلنسرهای ژاکت سرویس می‌تواند شامل ثبت دامنه، خرید هاست و تنظیماتش، طراحی یک سایت حرفه‌ای با رعایت اصول سئو، بارگذاری اطلاعاتی از کسب و کار، ایجاد صفحاتی که با کسب و کار مورد نظرت مرتبط است، ایجاد سیستم خرید آنلاین، دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای سایت فروشگاهی در کمتر از یک روز، معرفی روش‌های درآمدزایی برای صاحبان مشاغل بعد از تحویل سایت می‌باشد.

امکانات سایت‌های فروشگاهی که توسط فریلنسرهای ژاکت سرویس طراحی می‌شود عبارتند از: آپلود عکس‌های مرتبط به کسب و کار در پنل گالری سایت، صفحه‌ مرتبط با اخبار روزانه، صفحه تماس با ما، لیست محصولات و خدمات کسب و کار، مقالات مرتبط به محصولات و خدمات، سیستم‌های مدیریتی رسانه‌ها، امکان خرید و فروش آنلاین محصولات، سامانه پیام رسان خودکار، صفحه نظرات و پیشنهادها، بارگذاری محتوای سایت بر اساس سئو، درگاه پرداخت اینترنتی و غیره.

ژاکت سرویس به عنوان محصولی از شرکت ژاکت، بستری کاملا امن و قابل اطمینان برای کسب و کارها و فریلنسرها ایجاد کرده است که از طریق طراحی سایت بتوانند، حضوری موثر و سودآور در اینترنت داشته باشند. شرکت ژاکت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ با مدیریت آقای علی حاجی‌محمدی آغاز کرد. خدمات این شرکت شامل طراحی انواع سایت‌، طراحی گرافیک، خدمات وردپرس، سئو و بهینه‌سازی سایت و بازاریابی محتوا می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =