فارس نوشت:

سیدفاضل موسوی نماینده مردم خدابنده و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس، با اشاره به روند بررسی پرونده محمدشریف ملک‌زاده در این کمیسیون گفت: پرونده ملک‌زاده مربوط به ماه‌های قبل است و کمیسیون در ماه‌های اخیر نسبت به تخلفات وی تشکیل پرونده داده است.

وی در این‌باره افزود: حساسیت موضوع تخلفات ملک‌زاده باعث شد که کمیسیون اصل 90 برای وی از مدت‌ها قبل پرونده تشکیل دهد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90، موضوعاتی که این روزها درباره ملک‌زاده مطرح می‌شود را همان موضوعاتی دانست که کمیسیون متبوعش درباره ملک‌زاده تحت بررسی دارد.

موسوی ادامه داد: مسائل مربوط به شورای‌عالی ایرانیان خارج از کشور و تخلفات ملک‌زاده در این‌باره، موضوع اصلی پرونده وی در کمیسیون اصل 90 است؛ در عین حال شکایات و گزارشاتی در این‌باره به کمیسیون واصل شده که کمیسیون آنها را هم تحت بررسی قرار داده است.

وی ادامه داد: نهادهای دولتی، برخی افراد موثق و نمایندگان مجلس گزارشاتی درباره تخلفات ملک‌زاده در اختیار کمیسیون قرار داده‌اند و کمیسیون مشغول بررسی این گزارشات است.

آخرین وضعیت پرونده مشایی و بقایی، موضوع دیگری بود که این عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 به آن اشاره کرد و اظهار داشت: درباره پرونده مشایی و بقایی هم، آنچه که نمایندگان درباره آنها به کمیسیون شکایت کرده‌اند، در حال بررسی است؛ البته معمولاً در مورد پرونده‌های خاص، کمیسیون یکی از نمایندگان را مسئول پرونده قرار می‌دهد که درباره این پرونده نیز یکی از نمایندگان مسئول پرونده است.

/2929

کد خبر 159286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =