جذب گردشگر مهمترین عامل سفرهای نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان گفت : در شرایط فعلی تقاضا برای سفرهای نوروزی ایجاد شده و مهمترین عامل ، جلب گردشگر است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،سید امین قاسمی دقایقی پیش  در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر با اشاره به ضرورت برنامه ریزی مدون جهت استقبال از مهمانان نوروزی استان گفت : از زمان شروع شیوع کرونا در کشور تابحال صدمات زیادی به صنعت گردشگری وارد شده و این صنعت رو به ورشکستگی رفت .

وی افزود: در دهه های گذشته سفر به کالای اساسی خانواده ها تبدیل شده و جز سبد خانواده ها بوده و امروزه با فروکش کردن کرونا شاهد تقاضا برای سفر از سوی مردم در عید پیش رو هستیم .

قاسمی با بیان اینکه در تعطیلات همه ظرفیت‌های گردشگری با برنامه ریزی های اعمال شده میبایست مهیای پذیرایی مسافران باشند اظهار داشت : مراکز اقامتی استان در موعد مقرر آماده خواهند شد ضمن اینکه بناست امسال صرفا در صورت ضرورت از کلاسهای آموزش و پرورش برای مهمانان استفاده نماییم و اولویت اصلی آماده سازی هتل ها ، مراکز اقامتی و گردشگری است .

مدیرکل میراث فرهنگی استان خطاب به شهرداری های استان گفت : انتظار می رود شهرداران شهرهای استان از هم اکنون در خصوص سامان دهی ورودی های شهرها ، روشنایی پارک ها ،سرویسهای بهداشتی برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند .

قاسمی افزود : همچنین طبق هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت در خصوص بحث بهداشتی درمانی و خدمات خارج از نوبت در صورت لزوم تصمیم گیری خواهد شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =