پیانو های دیواری اکوستیک و دیجیتال طرح اکوستیک  در سال 2021

خرید پیانو همان‌قدر که لذت‌بخش است اگر بدون مشاوره و راهنمایی انجام گیرد، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

خرید پیانو همان‌قدر که لذت‌بخش است اگر بدون مشاوره و راهنمایی انجام گیرد، می‌تواند چالش برانگیز باشد. امروزه به‌لطف دنیای اینترنت افرادی که قصد خرید پیانو به‌ویژه پیانو آکوستیک، دیجیتال، دیواری و طرح آکوستیک دارند با یک جست‌وجو می‌توانند، ساز موردنظر خود را پیدا کنند، اگرچه مشاوره گرفتن از مربیان و مشاوران متخصص جای جست‌وجو در محیط اینترنت را نمی‌گیرد. اگر قصد خرید پیانو دیواری آکوستیک و دیجیتال طرح آکوستیک را دارید، در این مطلب علاوه بر این‌که با پیانوها سال 2021 آشنا خواهید شد، یکی از فروشندگان خوشنام و باسابقه در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

امروزه پیانو دیجیتال طراح آکوستیک، به‌دلیل صدای بی‌نظیر و همچنین طراحی منحصربه‌فرد و بسیار شبیه پیانو آکوستیک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مدل‌ها در سال 2021 متعلق به سازهای زیر است:

پیانو دیجیتال ویسکانت مدل Smart 30

 کمپانی ویسکانت (Viscount)، سازنده آلات موسیقی ایتالیایی است که توانسته با در نظر گرفتن نیازهای کاربران بهترین پیانو دیجیتال طرح آکوستیک را به بازار ارائه کند. مدل Smart 30 یکی از  مدل‌ها خاص در سال 2021 است. این ساز در ابعاد 60×150× 115 سانتی‌متر،  وزن 110 کیلوگرم و نوع 256 پلی‌فونی است. داشتن مترونوم، ضبط ملودی، تیونر، تمپو،Reverb، Chorus، آهنگ‌های دمو و استفاده از کلاویه هایی از جنس چوب و... از امکانات این ساز قدرتمند و حرفه‌ای است.

پیانو دیجیتال Yamaha CLP 625 

کمپانی یاماها برای طرفداران آلات موسیقی برندی شناخته شده است که با ارائه انواع پیانو دیجیتال و طرح اکوستیک توانسته بیش از پیش محبوب باشد. مدل CLP-625 با بهره‌مندی از تکنولوژی Graded Hammer 3X صدایی فوق‌العاده و کاملاً شبیه یک گراند پیانو ارائه می‌دهد. این پیانو با بهره‌مندی از 88 کلاویه از جنس سیلیکون با روکش عاج مصنوعی، 256 پلی‌فونی،آهنگ دمو، REVERB، Stereophonic Optimizer، Master Effect و... یک انتخاب ایده‌ال برای هر سلیقه‌ای است.

پیانو دیجیتال طرح آکوستیک  

خرید پیانو دیواری دیجیتال، یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند سالیان طولانی از یک بدنه کاملاً قوی و صدای شبیه به پیانو آکوستیک لذت ببرند. این مدل پیانوها که عمدتاً مجهز به سیستم‌های hammer action هستند و به‌دلیل وجود  شاسی چوبی قوی در رتبه‌ی دوم بعد از پیانو آکوستیک قرار می‌گیرند.

  • پیانو دیواری آگوست هافمن مدل 123

 پیانو دیواری آگوست هافمن با ارتفاع 123 سانتی‌متر ساخته شده توسط متخصصین سوئدی است. کلیه‌ی سیستم صفحه کلید این پیانو از چوب با روکش باکالیت است که باعث جلوگیری از هرگونه خط و خش و همچنین صدایی لذت‌بخش در هنگام نواختن می‌شود. این پیانو با داشتن اکشن دست‌ساز یک انتخاب ایده‌آل برای حرفه‌ها است.

  • پیانو دیواری فویریخ مدل 122CL

 پیانو جولیوس فویریخ مدل 122CL به‌دلیل بهره‌مندی از بهترین کیفیت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و همچنین مناسب‌ترین قیمت، علاوه بر این‌که در دسته بهترین پیانوهای سال 2021 قرار می‌گیرد، بالاترین امتیاز در دسته پیانوهای دیواری را به‌ خود اختصاص داده است. این پیانو با ارتفاع 122 سانتی‌متر، صدای داینامیک، قطعات کاملاً چوب و اکشن دست‌ساز، یک انتخاب عالی برای تمام علاقه‎‌مندان به پیانو است.

  •  پیانو دیواری فویریخ  مدل 123 Feurich Vienna

پیانو فویریخ مدل 123 به‌دلیل این‌که در هنگام ساخت ازجدیدترین ماشین‌آلات کامپیوتری مانند دستگاه CNC بهره‌مند شده، دارای یک طراحی بسیار حرفه‌ای است. داشتن سیم بدون زنگ Paulello، اکشن فوق سریع KAMM، لامپ LED در پنل جلو پیانو، قابلیت اضافه شدن پدال چهارم، صفحه کلید بدون سرب، سیستم Celeste در صفحه کلید و... همگی باعث شده‌اند، تا این پیانو جزو  بهترین پیانو دیجیتال دیواری در سال 2021 قرار گیرد.

چرا گالری پیانو نوا

همان‌طور که گفتیم خرید پیانو و مشاوره در این زمینه باید توسط افراد حرفه‌ای و باتجربه انجام گیرد. گالری پیانو نوا با داشتن چندین سال سابقه در زمینه‌ی فروش، خدمات پس از فروش و ارائه منصفانه‌ترین قیمت پیانو دیواری، طرح آکوستیک، دیجیتال و... توانسته در میان علاقه‌مندان و فعالان موسیقی به‌عنوان یک برند محبوب، خوش‌نام و معتبر شناخته شود. این مجموعه با بهره‌مندی از مشاورین زبده در زمینه‌ی خرید پیانو به خریداران به‌طور رایگان مشاوره ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه برای رفاه حال مشتریان ارائه شرایط ویژه در زمینه‌ی خرید پیانو قسطی و فروش پیانو دست دوم است. خریداران و علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط خرید قسطی، قیمت پیانو دست دوم، دریافت مشاوره در زمینه‌ی خرید و فروش پیانو، قیمت پیانو آکوستیک دست دوم و دیگر خدمات تخصصی در این زمینه می‌توانند به www.navapiano.com این مجموعه مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22018805 گالری جردن و یا گالری مطهری تماس بگیرند.

پیانو های دیواری اکوستیک و دیجیتال طرح اکوستیک  در سال 2021

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =